آماده سازی غرفه ها در امام زادگان و موقوفات برای تولید کنندگان ایرانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در امام زادگان و موقوفات در بحث حمایت از کالای ایرانی غرفه‌هایی آماده‌سازی شده تا تولیدکنندگان ایرانی در این غرفه‌ها تولیدات خود را در معرض دید قرار می‌دهند و معرفی می‌کنند.

حجت‌الاسلام رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ، با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و انتخاب شعار «حمایت از کالای ایرانی» برای سال 1397 اظهار کرد:  انتخاب شعار سال نشان از دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به اقتصاد مقاومتی دارد چراکه یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی استفاده از کالای داخلی است.

وی در خصوص وظیفه تولیدکنندگان در رابطه با شعار سال افزود: توصیه می‌کنیم تولیدکنندگان در کیفیت کالاها دقت داشته باشند و اگر ایرانیان ولایت‌پذیر هستند باید در تمام زمینه‌ها ولایت‌پذیری داشته باشند و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری این شعار را برای سال 97 انتخاب کردند نباید کالای غیر ایرانی به منزل مردم کشور وارد شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در امام زادگان و موقوفات در بحث حمایت از کالای ایرانی غرفه‌هایی آماده‌سازی شده تا تولیدکنندگان ایرانی در این غرفه‌ها تولیدات خود را در معرض دید قرار می‌دهند و معرفی می‌کنند، در تلاش هستیم تا در کنار امام زادگان سرتاسر استان این غرفه‌ها را آماده کنیم و تولیدکنندگان را به مردم معرفی کنیم.

وی عنوان کرد: در مورد سرمایه‌گذاری در موقوفات، زمینه‌هایی که مستعد است و برای تولید در داخل توجیه اقتصادی دارد همکاری لازم را خواهیم داشت.

صادقی در خصوص وجود برخی اجناس غیر ایرانی در بقاع متبرکه مثل تسبیح‌های چینی و عدم استفاده از کالای ایرانی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان داشت: فکر نمی‌کنم کالای غیر ایرانی در اداره اوقاف وجود داشته باشد، در مورد تسبیح‌های خارجی نیز نظر مساعدی نداریم و تلاش می‌کنیم که حتی تسبیحات را از تولیدات داخل تامین کنیم و همچنین در مورد چادر نیز با توجه به اینکه بیشترین مصرف چادر را کشور ما دارد توصیه می‌کنم تولیدکنندگان به سمت تولید چادر ایرانی بروند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
لطفا نظارت کنید حتما تولید داخل باشه تبدیل به فروشگاه لوازم خارجی نشه.