کاشانی: پیشنهاد استفاده از مسلمان را به برانکو ارائه کردیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: از برانکو خواستیم که از همه بازیکنان از جمله مسلمان در بازی ها استفاده کند.

 جعفر کاشانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه در جلسه ای از برانکو خواستار استفاده از مسلمان شده است، اظهار کرد: بله این موضوع صحت دارد و از برانکو خواستیم که از همه بازیکنان در بازی ها استفاده کند که شامل حال مسلمان هم می شود.

او ادامه داد: البته برانکو سرمربی تیم تشخیص می دهد که از بازیکنان در چه پستی استفاده کند. زمانی من به عنوان گلر پرسپولیس  در درون دروازه قرار گرفتم و عزیز اصلی دروازه بان اول تیم  از سوی سرمربی تیم کنار گذاشته شد و آن بازی را با نتیجه 5 بر صفر بردیم و من به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم.

برانکو درباره استفاده از مسلمان تصمیم نهایی را می گیرد 

کاشانی درباره اینکه موضوع استفاده از مسلمان دخالت در امور فنی تیم پرسپولیس محسوب نمی شود، گفت: به هر حال ما نظر خود را به برانکو گفتیم و او در این باره تصمیم گیرنده است که از مسلمان استفاده کند یا او را در ترکیب قرار ندهد. در کنار مربیان بزرگ، مشاورانی هستند که نظر می دهند اما در نهایت سرمربی نظر نهایی را اعلام می کند. نظر برانکو درباره استفاده از بازیکنان قابل احترام است اما اوضاع و شرایط تیم هم باید در نظر گرفته شود.

بازیکنان باید شئونات اخلاقی را رعایت کنند 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه مسائل حاشیه ای باعث کنار گذاشتن مسلمان شده است، بیان کرد: همه باید در چارچوب سیاست های باشگاه عمل کنند و بازیکنان باید شئونات اخلاقی را رعایت کرده تا با مشکل مواجه نشوند. به هر حال زیر ساختارهای باشگاه باید شکل بگیرد تا بازیکنانی با فرهنگ باشگاه تربیت شوند.

از تجربیات باقری باید در تیم بزرگسالان استفاده شود 

او درباره درخواست برانکو برای تمدید قرارداد کریم باقری تصریح کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم اما باقری یکی از اسطوره های فوتبال ایران است و از تجربیات او در تیم بزرگسالان باید استفاده شود.

همه بازیکنان قراردادشان را تمدید می کنند 

کاشانی درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: به طور حتم همه بازیکنان قراردادشان را تمدید می کنند. همچنین برای بازیکنان پوشیدن پیراهن پرسپولیس یک افتخار محسوب می شود. اگر زیر ساختارهای باشگاه شکل بگیرد در آن صورت کمبود بازیکن از طریق تیم های پایه تامین می شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا با بازیکنانی همانند محرمی قرارداد بلند مدت بسته نشده است، گفت: سرمربی تیم باید بر نحوه بازی بازیکنان جوان نظارت کند  و باشگاه هم بعد از تایید سرمربی باید قرارداد چندین ساله با جوانان ببندد. بازیکنان ما باید به تیم های مطرح دنیا انتقال یابند و در مجامع بین المللی مطرح شوند.

امید زیادی برای لغو محرومیت نقل و انتقالاتی وجود دارد 

کاشانی درباره وضعیت محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس بیان کرد: امیدواری زیادی مبنی بر لغو محرومیت نقل و انتقالاتی وجود دارد و زمانی که این موضوع قطعی شد به اطلاع عموم می رسانیم. اگر تیم ما، بازیکنان ذخیره خوبی داشته باشد در آن صورت نگران محرومیت نقل و انتقالاتی نخواهد بود.

اودر پایان  درباره بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن اصفهان خاطر نشان کرد: امیدوارم سرمربی تیم در این بازی از بازیکنان جوان استفاده کند تا آنها محک خوبی بخورند و آماده بازی با حریفان قدرتمند شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تربتی‌زاده
۱۶:۵۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
انتظارماهواداران‌پرسپولیس‌این‌هست‌که‌همه‌بازیکنان فعلی‌ازجمله‌‌محرمی‌تاپایان‌پنجره‌نقل‌وانتقال‌باشگاه‌راهرو.نکنند
آخرین اخبار