حاشیه‌های دومین شب جشنواره جهانی فیلم فجر؛

از لغو نمایش فیلم فرزاد موتمن تا رقابت عکاسان برای ثبت یک لحظه!

شب دوم جشنواره جهانی فیلم فجر با حواشی نسبتاً زیادی همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب دوم جشنواره جهانی فیلم فجر با حواشی نسبتاً زیادی همراه بود. مهمترین حاشیه شب دوم، لغو نمایش فیلم سینمایی «سراسر شب» به تهیه‌کنندگی جواد نوروز بیگی بود.

نوروزبیگی اعلام کرد که فیلم را دیر آماده کردند و نتوانستند آن را به جشنواره ارسال کنند. این فیلم به کارگردانی فرزاد موتمن است.

اتفاق دیگر شب دوم جشنواره، سانس فوق العاده ای بود که برای فیلم «هت تریک» در نظر گرفته شد.

از لغو نمایش فیلم فرزاد موتمن تا رقابت عکاسان برای ثبت یک لحظه!

ماجرا از آنجا آغاز شد که خیلی ها با بلیت جلوی در سالن منتظر بودند و سالن پر شده بود. این اتفاق ناراحتی و اعتراض افرادی که بلیت داشتند را به همراه داشت. سپس مسئولان جشنواره تصمیم گرفتند، یک سالن دیگر را هم به شکل همزمان برای نمایش "هت تریک" در نظر بگیرند.

نکته دیگر در حاشیه جشنواره، جایی بود که پریناز ایزدیار، صابر ابر و امیر جدیدی وارد پردیس چارسو شدند. عکاس ها تصاویر زیادی را از این لحظه ثبت کردند. این اتفاق کمی تب جشنواره را بالاتر برد.

در شب دوم و از اواسط برنامه ها، موسیقی زنده در دو قسمت اجرا شد. در ضلع شمال غربی محل برگزاری جشنواره، موسیقی کلاسیک و ایرانی و در بخش جنوب غربی پیانو نواخته شد.

از لغو نمایش فیلم فرزاد موتمن تا رقابت عکاسان برای ثبت یک لحظه!

تعداد مهمانان خارجی حاضر در جشنواره روز به روز و ساعت به ساعت بر تعدادشان افزوده می شد.

میترا حجار، حبیب رضایی، مرضیه برومند، فرهاد توحیدی، شقایق فراهانی، رامبد جوان، صابر ابر، امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، همایون ارشادی، شبنم مقدمی و برخی دیگر از هنرمندان از جمله مهمانان شب دوم جسنواره بودند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.