به تولیدات بومی تعصب داشته باشیم

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان گفت: شهرداری همدان به تولیدات بومی تعصب داشته باشد.

به تولیدات بومی تعصب داشته باشیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین قراباغی ، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان  در جلسه نشست اعضای کمیته حسابرسی شورا با اشاره به اینکه در راستای تحقق فرمایشات رهبری نباید شعاری عمل کنیم، گفت: انتظار می‌رود صرف هزینه‌ها در حوزه مالی در راستای حمایت از کالای ایرانی صورت گیرد و نسبت به حمایت از تولیدات بومی به ویژه استانی تعصب داشته باشیم.

وی افزود: به استناد دستورالعمل ابلاغی وزیر کشور به منظور ایجاد خزانه‌داری در شهرداری‌ها، راه‌اندازی خزانه‌داری در شهرداری همدان ضروری است که اعضای شورا بر تسریع این امر تأکید دارند.

وی خزانه‌داری شهرداری را یکی از مهمترین مقوله‌ها در بخش مالی برشمرد و گفت: ایجاد خزانه‌داری شهرداری می‌تواند کمک بسیاری به حوزه درآمد و هزینه این مجموعه داشته باشد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان با تأکید بر اجرای ساختار و مدل نظارتی کارآمد بر عملکرد مدیریت شهری، بیان کرد: با اجرای این طرح، خروجی مطلوب به همراه رضایت‌مندی درون‌سازمانی حاصل می‌شود و ایجاد نظم و انضباط مالی را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بر ایجاد فرآیند بهبود عملکرد مدیریت شهری افزود: با پشتیبانی و حمایت شورای شهر همدان از سال 92  عملکرد شهرداری همدان در مباحث مالی و حسابرسی رو به بهبود بوده و رشد خوبی داشته است.

قراباغی با بیان اینکه مدیرانی که عملکرد مناسب‌تری داشته‌اند باید مورد تشویق قرار گیرند، تصریح کرد: در این زمینه باید الگوسازی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه  تعرفه عوارض و بودجه سال 97 به موقع به شورا ارسال و مورد تصویب قرار گرفت، ادامه داد:در بودجه‌ریزی بخش سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران، بسترهای خوبی فراهم و ظرفیت‌های مناسبی ایجاد شد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان در ادامه با اشاره به نامگذاری سال، خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب مجموعه مدیریت شهری و شورا خواهد بود.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق فرمایشات رهبری نباید شعاری عمل کنیم، یادآور شد: انتظار می‌رود صرف هزینه‌ها در حوزه مالی در راستای حمایت از کالای ایرانی صورت گیرد و نسبت به حمایت از تولیدات بومی به ویژه استانی تعصب داشته باشیم.

انتهای پیام/ج

شهرداری همدان به تولیدات بومی تعصب داشته باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.