هانی زاده درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگارن جوان:

همه شواهد نشان می‌دهد که آمریکا از برجام خارج می‌شود

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: آمریکا سعی دارد با اعمال فشار به اتحادیه اروپا، تحریم‌های بیشتری علیه ایران وارد کند.

//هانیحسن هانی‌زاده کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تصمیم نهایی آمریکا در مورد ارتباط با ایران در برجام اظهار کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تا پایان اردیبهشت ماه تصمیم نهایی خود را در خصوص ادامه یا خروج از برجام اتخاذ می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا یکی از شخصیت‌های ضدایرانی و وابسته به لابی صهیونیستی است، طبیعتا فشار زیادی به ترامپ وارد می‌کند تا از برجام خارج شود.

کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه همه شواهد و قرائن نشان می‌دهد که آمریکا از برجام خارج می‌شود، گفت: آمریکا سعی دارد با اعمال فشار به اتحادیه اروپا، تحریم‌های بیشتری علیه ایران وارد کند و به نظر می‌رسد آنها ثابت کردند به تعهدات بین‌المللی خودشان پایبند نیستند.

هانی‌زاده تصریح کرد: در آینده مرحله دشواری پیش خواهد آمد و این امر نشان می‌دهد که ایران به تعهدات خود کاملا پایبند بوده است، همچنین افکار عمومی به ایران حق خواهد داد که به فعالیت هسته‌ای خود قبل از برجام ادامه دهد و غنی‌سازی را با درجه بالاتر و غنای بیشتر از سر بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه مرحله آینده مرحله پایان برجام میان ایران و آمریکاست، خاطرنشان کرد: در این شرایط ایران ناچار خواهد بود با اتحادیه اروپا، روسیه و چین همکاری خود را در حوزه برجام ادامه دهد، هرچند که انگلیس، فرانسه و آلمان می‌کوشند فشارهای بیشتری به کشورمان وارد کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
میدانندکه تحریمهادرگذشته اثرتعیین کننده که نداشت بلکه باعث پیشرفت خوداتکایی شدوازطرفی هم ایران اصلابه محدودیت نظامی دربعددفاعی-ملی اش به خواست نامشروع وزورگویی و تحمیلیشان بهایی نمیدهدوازطرفی هم برجام فعلی برای اسرائیل خودنوعی سپرموقت واطمینان نسبی ازعدم توازن سلاح هسته ای درمنطقه ازجانب ایران است.بنابرین دلیل محکمی برای خروج ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
همین الانش هم خارج است.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۱:۱۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
خارج بشه .اونا باختن نه ما ترامپ نادون پررو میشه.ترامپ نادون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
شیطان بزرگ امریکاست
آخرین اخبار