پنجعلی: پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکردم/ بعید می‌دانم پیروانی مرتکب تخلفی شده باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشنهادی برای سرپرستی سرخپوشان از سوی مسئولان دریافت نکردم.

محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه یکی از گزینه‌های سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: پیشنهادی از سوی مسئولان پرسپولیس دریافت نکردم و امیدوارم موضوع محرومیت افشین پیروانی صحت نداشته باشد و او به کارش در این تیم ادامه بدهد.

پنجعلی: پیشنهاد از پرسپولیس دریافت نکردم/ بعید می‌دانم پیروانی مرتکب تخلفی شده باشد

او ادامه داد: با توجه به شناختی که از افشین پیروانی دارم بعید می‌دانم که پیروانی مرتکب تخلفی شده باشد.

پنجعلی درباره اینکه در صورت محرومیت پیروانی حاضر است سرپرستی پرسپولیس را قبول کند یا نه! بیان کرد: پرسپولیس خانه ام محسوب می‌شود و هر کاری که از عهده ام برآید برای این تیم انجام می‌دهم، اما امیدوارم پیروانی مشکلی برای فعالیت نداشته باشد و بتواند در این تیم کار کند.

  • حکم مدیریت آکادمی باشگاه پرسپولیس را دریافت نکردم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیتش در آکادمی فوتبال این تیم تصریح کرد: حکم مدیریت آکادمی باشگاه پرسپولیس را هنوز دریافت نکردم و قرار است در جلسه‌ای با گرشاسبی بعد از پایان فصل وضعیتم مشخص شود.

پنجعلی: پیشنهاد از پرسپولیس دریافت نکردم/ بعید می‌دانم پیروانی مرتکب تخلفی شده باشد

  • استفاده نکردن از مسلمان مسئله حاد نیست

او درباره اینکه برانکو از مسلمان در ترکیب اصلی استفاده نمی‌کند، تصریح کرد: استفاده نکردن از مسلمان مسئله حاد نیست و این موضوع حل می‌شود. مسلمان در لیست مدنظر برانکو برای فصل بعد قرار دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

پنجعلی درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: به طور حتم همه بازیکنان پرسپولیس قراردادشان را تمدید می‌کنند. بازیکنان به خوبی وضعیت پرسپولیس را درک می‌کنند و فقط مبلغ قرارداد فصل گذشته خود را می‌خواهند تا فصل آینده هم در پرسپولیس بمانند.

  • جرایم مالی بازیکنان به علت لباس تاسف آور است

پیشکسوت پرسپولیس درباره ناراحتی بازیکنان از جرایم مالی تصریح کرد: جرایم مالی بازیکنان به علت لباس و حضور در برنامه‌های تلویزیونی باعث تاسف است و گرشاسبی هم از این موضوع تعجب کرده است. به هر حال طبق اعلام سرپرست باشگاه پرسپولیس جرایم بازیکنان بخشیده شده است.

پنجعلی: پیشنهاد از پرسپولیس دریافت نکردم/ بعید می‌دانم پیروانی مرتکب تخلفی شده باشد

  • همه داوران متخلف نیستند

او درباره ناراحتی کمیته داوران از اظهارات رهبری فرد و عزیزی اظهار کرد: این موضوع طبیعی است که غیاثی در گذشته منتقد کمیته داوران بود، اما اکنون از این کمیته حمایت می‌کند. منظور رهبری فرد و عزیزی همه داوران نیستند و جامعه داوری چندین سال است که ثابت کردند افراد درستکاری هستند. در هر شغل و صنفی افراد متخلف وجود دارند و این هم شامل حال داوران هم می‌شود. به هر حال داوران فوتبال کمترین دستمزد می‌گیرند و آن‌ها قابل احترام هستند.

پنجعلی درباره امیدواری به حل محرومیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: مسئولان پرسپولیس به حل محرومیت نقل و انتقالاتی خود امیدوار هستند و این تیم در صورت رفع این محرومیت می‌تواند بازیکن برای فصل بعد جذب کند و نقاط ضعف خود را پوشش بدهد. به هر حال پرسپولیس بازیکنان خوبی از جمله رفیعی و طارمی را از دست داده است و در همه پست‌ها نیاز به بازیکن جدید دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار