مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری؛

برگزار ی همایش "حقوق شهروندی" فردا در تبریز

همایش "حقوق شهروندی" با حضور" شهیندخت مولاوردی"، دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی در تبریز برگزار می‌شود.

همایش

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بهروز مهدوی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، با اعلام این خبر گفت: این همایش روز دوشنبه، سوم اردیبهشت ماه، راس ساعت 10:30 در محل سالن آمفی تئاتر علامه جعفری دانشگاه پیام نور استان برگزار می‌شود.

 اوبا بیان اینکه ، دستیار ویژه رئیس جمهور و استاندار آذربایجان شرقی سخنرانان اصلی این همایش هستند، گفت: فعالان حوزه حقوق شهروندی، اعضای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دستگاه‌های اجرایی استان، مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و سازمان های مردم نهاد درحوزه حقوق شهروندی و زنان در این همایش شرکت می‌کنند.

وی، رونمایی از کتب چاپ شده در حوزه حقوق شهروندی و تقدیر از فعالان حوزه حقوق شهروندی را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد.

وی درخصوص اهداف برگزاری همایش گفت: برقراری ارتباط با فعالان حوزه حقوق شهروندی و شنیدن مطالبات مردم در خصوص حقوق شهروندی از اهداف برگزاری این همایش است.

مهدوی اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی در تمامی دستگاه‌های اجرایی، بازرسی اعضای ستاد از مراکز ارائه دهنده خدمات به مردم، استقرار میز خدمت در ادارات، توسعه بحث دولت الکترونیک و سلامت ادارای در راستای حقوق شهروندی و سلامت اداری و ... از جمله اقدامات انجام شده توسط ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی می‌باشد.

 

انتهای پیام/

 

همایش "حقوق شهروندی" در تبریز برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.