در چارچوب هفته بیست‌ و هشتم رقابت های سوپر لیگ یونان، آ ا ک در استادیوم خانگی اسپیروس لوئیس به مصاف لوادیاکو رفت و به پیروزی ۲ بر صفر رسید.

قهرمانی شجاعی همراه با آ ا ک در لیگ یونان/ المپیاکوس باختبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست‌ و هشتم رقابت های سوپر لیگ یونان، آ ا ک در استادیوم خانگی اسپیروس لوئیس به مصاف لوادیاکو رفت و به پیروزی ۲ بر صفر رسید.

باکاستاس در دقایق ۱۲ و ۳۳ گل‌های تیم آتنی را به ثمر رساند. یاران شجاعی که تنها یک امتیاز برای رسیدن به قهرمانی سوپر لیگ یونان نیاز داشتند، با ۲ گل باکاستاس سه امتیاز ارزشمند را بدست آوردند و قهرمان لیگ یونان شدند.

مسعود شجاعی، ملی‌پوش ایرانی تیم آ ا ک در این بازی نیمکت‌ نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد. همچنین شجاعی همراه با آ ا ک رکورد جدیدی خلق کرد و توانست به نخستین بازیکن شاغل در خارج از کشور تبدیل شود که در فصل جاری همراه تیمش به قهرمانی در لیگ دست پیدا می کند.

زرد و مشکی پوشان آتنی با این برد، ۶۶ امتیازی شدند و فاصله ۸ امتیازی نسبت به پائوک رده دومی، توانستند پس از ۲۴ سال قهرمانی در لیگ یونان را جشن بگیرند.

همچنین در دیگر بازی امشب ( یکشنبه )، سوپر لیگ یونان‌، المپیاکوس به مصاف اسمیرنیس رفت و با یک گل شکست خورد. آلبانیس تک گل تیم حریف را وارد دروزاه المپیاکوس کرد.

کریم انصاری‌ فرد در این بازی 90 دقیقه بازی کرد اما احسان حاج‌ صفی، دیگر ملی‌پوش ایرانی از دقیقه 12 با توجه به مصدومیت کورتیس وارد میدان شد.

انتهای پیام/

قهرمانی آ ا ک و شکست المپیاکوس در لیگ یونان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار