لژیونرهای ایرانی، زیر نظر باشگاه هایشان ریکاوری می کنند

بازیکنان لژیونر فوتبال ایران، با هماهنگی کادرفنی تیم ملی، تمرینات ریکاوری را زیر نظر باشگاه هایشان برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی قرار است در جام جهانی 2018 روسیه به مصاف مراکش، اسپانیا و پرتغال رود که در نخستین دیدار باید با شاگردان رنار دیدار کند. کی روش و کادرفنی تیم ملی، اهمیت ویژه ای برای تمرینات ریکاوری ملی پوشان قائل هستند و پس از پایان هر هفته از رقابت های لیگ ، بازیکنان ملی پوش لیگ برتر به ساختمان مرکز ملی فوتبال ( پک ) می روند و تمرینات ریکاوری را انجام می دهند.

البته بیشتر بازیکنانی که قرار است در جام جهانی برای ایران بازی کنند، لژیونر ( مهدی طارمی - مرتضی پورعلی گنجی - علیرضا جهانبخش - میلاد محمدی - کریم انصاری فرد - رضا قوچان نژاد - احسان حاج صفی - مسعود شجاعی - سامان قدوس - سعید عزت اللهی - امیر عابدزاده ) هستند و به همین دلیل، کی روش و کادرفنی تیم ملی برنامه ریزی های زیادی برای این بازیکنان کردند و با تماس های تلفنی، با آنها در ارتباط هستند.

درحالیکه مطرح شده بود، مرتضی پورعلی گنجی و مهدی طارمی در قطر و زیر نظر مک درموت، تمرینات ریکاوری را انجام می دهند اما این 2 بازیکن مانند لژیونرهای اروپایی با هماهنگی کادر فنی تیم ملی و زیر نظر باشگاه هایشان تمرینات ریکاوری را انجام می دهند و آماده حضور در جام جهانی می شوند.

بر همین اساس، یکی از اعضای تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: بازیکنان لیگ برتری به دلیل نبود امکانات، در ساختمان پک تمرینات ریکاوری انجام می دهند اما لژیونرها زیر نظر باشگاه هایشان این تمرینات را انجام می دهند و همیشه با کادرفنی تیم ملی در ارتباط هستند.

انتهای پیام/

لژیونرها زیر نظر باشگاه ها، ریکاوری می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار