بازرسان روس فعالیت‌های نظامی انگلیس را بررسی می‌کنند

تعدادی از بازرسان روس قرار است بر اساس چارچوب سند وین، به بررسی فعالیت‌های نظامی انگلیس بپردازند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی ریژکوف»، رئیس مرکز کاهش خطرات هسته ای روسیه اعلام کرد بازرسان روس قرار است بر اساس چارچوب «سند وین» و به منظور ایجاد اعتماد و امنیت در بازه زمانی 23 تا 26 آوریل سال جاری میلادی، به بررسی فعالیت های نظامی انگلیس بپردازند.

وی در ادامه افزود: بر اساس این سند که در سال 2011 بدست آمد، از 23 تا 26 آوریل سال جاری میلادی یک گروه از بازرسان روس قرار است از یک منطقه در خاک انگلیس بازدید کنند.

به گفته این مقام روس، بازرسان قرار است درباره وجود هرگونه فعالیت های نظامی را در این منطقه –که حدودا 16000 کیلومتر مربع است-- گزارش کنند و نبود چنین فعالیت هایی را هم تأیید کنند.

بازرسان روس همچنین قرار است از بخشهای آموزشی این منطقه بازدید کنند و گزارشهایی را درباره فعالیت های نظامی، تشکیلات و واحدهای ویژه نیروهای انگلیسی در این منطقه و همچنین اطلاعاتی درباره رزمایش های نظامی انگلیس در عملیاتی موسوم به «warrior 18/1» -- که از 21 آوریل سال جاری میلادی آغاز شده و قرار است تا 4 مه سال جاری میلادی ادامه یابد—دریافت کنند.

سند وین با هدف ایجاد اعتماد و امنیت در اروپا و نظارت بر کشورهای عضو سازمان امنیت و همکاری اروپا برای ارائه اطلاعاتی درباره نیروهای مسلح کشورهای عضو، برنامه های دفاعی و جزئیات بودجه های نظامی آنها و تبادل ناظران برای انجام عملیات بازرسی ایجاد شده است.


انتهای پیام/

بازرسی روس‌ها از فعالیت‌های نظامی انگلیس

برچسب ها: روسیه ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار