تجهیز مدافعان طبیعت به جلیقه ضدگلوله

مدیر روابط عمومی اداره‌ کل حفاظت محیط زیست خوزستان از آغاز تجهیز محیط بانان به جلیقه ضد گلوله خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهریار عسگری، مدیر روابط عمومی اداره‌ کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به حادثه تیراندازی صیاد متخلف به محیط بانان پاک ملی دز و مصدوم شدن آنان اظهار داشت: به همین منظور 70 جلیقه ضدگلوله به محیط بانان و مدافعان عرصه های طبیعی استان به این وسیله حفاظتی آغاز گردید.

وی به سفر روز گذشته فرمانده یگان حفاظت محیط زیست به خوزستان اشاره و تصریح کرد: این تعداد جلیقه ضد گلوله به محیط بانان استان اهدا شد و بر حسب نیاز در عرصه های طبیعی در سطح استان توزیع می شوند.

عسگری اظهار داشت: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور بر لزوم تجهیز محیط بانان برای مقابله با خطرات احتمالی و حفاظت از عرصه های طبیعی تاکید و از شهادت 120 محیط بان در راه انجام وظیفه یاد کرد و افزود: با وجود 2 هزار و 500 محیط بان در کشور، شهادت این تعداد از محیط بانان رقم بالایی است، لذا برای کمک به تامین امنیت جانی محیط بانان مابقی جلیقه های ضد گلوله و سایر تجهیزات حفاظتی موردنیار محیط بانان متعاقبا ارسال خواهند شد.

مدیر روابط عمومی اداره‌ کل حفاظت محیط زیست خوزستان به عیادت فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از محیط بانان زخمی و نشست با مسوولان انتظامی و امنیتی استان اشاره کرد و افزود: در این نشست بر لزوم همکاری وسیع تر مسئولان استان با اداره کل حفاظت محیط زیست استان تاکید شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: محیط زیست ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.