3600 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در خراسان جنوبی نشت یابی شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از نشت یابی ۳ هزار و ۶۴۲ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در خراسان جنوبی در سال گذشته خبر داد.

سید محمود هاشمی مدير عامل  شركت گاز استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:در سال گذشته بالغ بر ۳ هزار و ۶۴۲ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در خراسان جنوبی نشت یابی شد.

وی افزود:همچنین علاوه بر این میزان نشت یابی شبکه تغذیه و توزیع گاز ،نشت یابی از 95 هزار و 400 عدد علمک نیز در سطح استان در سال گذشته صورت گرفته است.

هاشمی با اشاره به اهداف نشت یابی انجام شده  بیان کرد:هدف از نشت یابی انجام شده بهره برداری ایمن، کنترل خطرات و ریسک ها و اجتناب از بروز حوادث است.

مدير عامل  شركت گاز استان خراسان جنوبی از اجرای ۴ هزار و  ۹۴۲ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در سطح استان خبر داد و تصریح کرد:همچنین 826 کیلومتر خطوط انتقال گازدار در سطح استان اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد:این میزان شبکه و خطوط انتقال گاز در 25 شهر و 292 روستای گازدار استان خراسان جنوبی اجرا شده است.

هاشمی گفت:همچنین باید هماهنگی و أخذ استعلام کتبی و مجوزهای قانونی از شرکت گاز قبل از انجام حفاری در شهرها و روستاهای گازدار استان انجام شود.

مدير عامل  شركت گاز استان خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون شاهد حوادث ناگوار جانی و مالی عدیده ای ناشی از برخورد بیل مکانیکی با خطوط لوله گاز در سطح کشور بوده ایم،افزود:با توجه به گسترش شبکه های تغذیه و توزیع گاز شهری و روستایی در سطح استان در صورت عدم هماهنگی دستگاه های اجرایی با شرکت گاز ، بروز این گونه حوادث در این استان دور از انتظار نیست.

وی گفت:در این راستا باید ادارات مسئول نسبت به این موضوع حیاتی در سطح شهرها و روستاهای گازدار استان پیگیر بوده و با یکدیگر تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/غ

نشت یابی 3600 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در خراسان جنوبی

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.