معاون استاندار سمنان گفت : تکریم ارباب رجوع ، احترام به رأی و مطالبات مردم است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان بابیان اینکه بی‌شک خواست و میل مردم هر جامعه سرنوشت آنان را مشخص می‌کند گفت : پاشنه آشیل و چشم اسفندیار هر نظام، رضایت مردم است، لذا تکریم ارباب رجوع به معنای احترام به رأی و مطالبه مردم محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود : تقویت انسجام و اتحاد ملی و همچنین تحقق منویات ائمه دین و رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد انتظار همگان است و وظیفه دانشمندان ، علما و معتمدان هر جامعه ارشاد و اطلاع ‌رسانی است که در این روند باید به نظر و خواست مردم احترام گذاشته شود.

ناجی اضافه کرد :آمریکا همواره می‌کوشد تا با استفاده از قدرت و تلاش برخی کشورهای ایران را به انزوا بکشاند و باید با وفاق و همدلی و بالا بردن آستانه درجه تحمل خود موانع موجود را برطرف و دست دخالت کشورهای را در امور داخلی امت‌های مسلمان ازجمله ایران را کوتاه کنیم.

شکستن اجماع کشورهای مختلف علیه ایران از دستاورد های برجام است

سعید ناجی با بیان اینکه شکستن اجماع کشورهای مختلف علیه ایران از دستاورد های برجام است تصریح کرد : باید رفع توطئه‌های دشمن برای ایجاد وفاق و همدلی در بین مسئولان و مردم باشد. در حفظ استقلال کشور قطعاً متحمل هزینه‌هایی بوده و خواهیم بود و هدف از تحریم‌های سنگین و چندجانبه این بود که مردم را به ستوه آورند و درنهایت کشور را در معرض جنگ قرار دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان عنوان کرد : در حوزه منطقه ‌ای و اتکای ایران ، جبهه مقاومت نباید مورد غفلت قرار گیرد که شکستن اجماع کشورهای مختلف علیه ایران از دیگر دستاورد برجام بود که محقق شده است و اکنون ایران را به‌عنوان یکی از اعضای باشگاه هسته‌ای جهان به رسمیت می‌شناسند.

انتهای پیام / گ

اکنون ایران را به‌عنوان یکی از اعضای باشگاه هسته ‌ای جهان به رسمیت می‌ شناسند

برچسب ها: استانداری ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.