فردی که با شگرد اجاره خودرو‌های لوکس و جعل مدارک در شهر‌های مشهد، نیشابور، تربت جام اقدام به کلاهبرداری می کرد در نیشابور دستگیر شد.

دستگیری عامل کلاهبرداری با اجاره خودرو‌های لوکس و جعل مدارک در نیشابوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با دریافت مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری فردی شیاد در شهر مشهد، با فروش یک دستگاه خودرو اجاره‌ای و فروش آن در یکی از محلات شهر نیشابور موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار قادر کریمی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ شهر نیشابور پس از یک سری تحقیقات میدانی وبا هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر و از مخفیگاهش تعداد زیادی اسناد خودرو، پرینتر رنگی، مدارک هویتی و .. کشف کردند.

وی گفت: متهم ۳۳ ساله پس از اجاره یک ماهه یک دستگاه خودرو اپتیما به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال با وثیقه سفته و مدارک دیگر، بلافصله مدارک آن را جعل و سپس در سایت دیوار به مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: این فرد شیاد در شهر تربت جام، سبزوار نیز با وثیقه مدارک شناسایی جعلی از متصدیان فروشگاه‌های لوازم خانگی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

سردار کریمی افزود: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و ادامه تحقیقات پلیسی ۱۲ شاکی شناسایی و در بازجوئی‌های علمی متهم به ۲ فقره فروش خودرو‌های اجاره‌ای (یک دستگاه اپتیما و یک دستگاه هیوندا) و ۱۲ فقره کلاهبرداری از متصدیان فروشگاه‌های لوازم خانگی به ارزش پنج میلیارد ریال در شهر‌های مشهد، تربت جام، نیشابور و سبزوار اعتراف کرد.

وی گفت: چنانچه شهروندان شکایت در همین رابطه دارند می‌توانند با شماره تلفن پلیس آگاهی نیشابور ۰۵۱-۴۳۳۵۴۱۱۸ تماس بگیرند.
 
انتهای پیام// س. ح.
 

کلاهبرداری با شیوه اجاره خودرو‌های لوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.