رئیس پلیس فتا استان کرمان خبر داد:

برگزاری کارگاه‌های کودک و اینترنت برای دانش آموزان استان کرمان

رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: کارگاه آموزشی کوا (طرح صیانت از کودکان وخانواده در اینترنت) با هدف آشنایی دانش آموزان مقاطع سه گانه با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی در کرمان برگزار شد.

برگزاری کارگاه‌های کودک و اینترنت برای دانش آموزان استان کرمانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ ستاد امین یادگارنژاد گفت: دانش آموزان استان کرمان در ۲۸ و ۲۹ فروردین سال ۹۷ در کارگاه‌های آموزشی کوا که با مدیریت پلیس فتا ناجا، معاونت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات کشور و وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، شرکت کرده و با فرهنگ امنیت در فضای مجازی آشنا شدند.

وی افزود: در کارگاه‌هایی که در قالب طرح ملی صیانت از خانواده و کودکان در اینترنت اجرا شد، دانش آموزان مقاطع مختلف دبستان و دوره‌های اول و دوم دبیرستان شرکت داشتند.

رییس پلیس فتای استان کرمان گفت: چالش‌های مختلف فضای مجازی در قالب نمایش، پخش انیمیشن و سخنرانی کارشناسان پلیس فتا کرمان و مشاور تربیتی برای دانش آموزان حاضر تشریح و راهکار‌های مقابله با این تهدیدات و فرهنگ استفاده امن و صحیح از فضای مجازی به دانش آموزان داده شد.

سرهنگ یادگارنژاد بیان کرد: خطر دوستی‌های اینترنت برای دانش آموزان، راه‌های افزایش امنیت تلفن همراه و رایانه، استفاده از بازی‌های رایانه‌ای، خرید‌های امن مجازی، حفاظت از اطلاعات خصوصی و خانوادگی در فضای مجازی و فرهنگ صحیح استفاده از شبکه‌های اجتماعی از مهمترین مباحث مطرح شده در این کارگاه‌ها بود.

رییس پلیس فتا استان کرمان گفت: در پایان این کارگاه‌ها مسابقه‌ای بین دانش آموزان حاضر در جلسه برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار