مدیرکل حفاظت محیط زیست سمنان:

حفاظت از محیط زیست نیازمند عزم ملی است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت : حفاظت از محیط زیست نیازمند عزم ملی و همگانی است و باید این امر در دستور کار و اولویت اصلی مسئولان قرار گیرد.

حفاظت از محیط زیست نیازمند عزم ملی و همگانی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباسعلی دامنگیرمدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست باید به‌عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه نهادینه شود گفت : در هفته زمین پاک شعار اداره کل حفاظت از محیط زیست استان سمنان " نه به کیسه‌های پلاستیکی " است. حذف کیسه‌های پلاستیکی از چرخه طبیعت در استان سمنان یکی از اقدامات مؤثراست و دوره‌های آموزشی ویژه حفاظت ازمحیط زیستی پایدار در مدارس استان سمنان برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود : محیط زیست پیرامون ما باید برای نسل‌های آینده حفظ شود و استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای به‌عنوان جایگزینی مناسب برای کیسه‌های پلاستیکی در دستور کار عموم مردم و مسئولان قرار گیرد.

همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان با سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان

دامنگیر از همکاری ویژه سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان خبر داد و عنوان کرد : بهره ‌گیری از ظرفیت‌های ویژه خیرین و به‌کارگیری عده‌ای برای دوخت و توزیع کیسه‌های پارچه ‌ای ازجمله اقداماتی است که تا کنون با همکاری این دو سازمان انجام شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اضافه کرد :مهم‌ترین برنامه‌های حفاظت از محیط زیست امسال با محوریت دانش آموزان در مدارس استان سمنان برگزار می‌شود. ترویج فرهنگ و آموزش‌های اولیه این مسئله در قشر کودکان و نوجوانان نتیجه مطلوب‌تری را ارائه می‌کند.

انتهای پیام / گ

محیط زیست پیرامون ما باید برای نسل‌های آینده حفظ شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.