ربیعی: اشتباه داوری نبود، شانس صعودمان با تیم‌های مازندرانی برابر بود

سرمربی تیم فوتبال بادران گفت: اگر فقط در یک بازی اشتباه داوری به ضررمان نبود اکنون برای صعود شانس برابری با تیم‌های مازندرانی داشتیم.

ربیعی: اشتباه داوری نبود، شانس صعودمان با تیم های مازندرانی برابر بود/ بازیکن من حق ندارد به فکری توهین کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال بادران درباره برتری تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: باید ابتدا به بازیکنان نفت خسته نباشید بگویم و در ادامه به بازیکنان و اعضای تیم خودمان هم خدا قوت جانانه‌ای می‌گویم که با وجود کمترین شانسی که برای صعود داشتیم، بیشترین انرژی را گذاشتند و خوب و منطقی بازی کردند.

او ادامه داد: در نیمه اول مالک مطلق زمین بودیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. در نیمه دوم هم فوتبال بسته و حساب شده‌ای ارائه دادیم. در این نیمه ضد حملات خوبی هم داشتیم و می‌توانستیم با استفاده از آن‌ها گل دوم را به ثمر برسانیم، اما متاسفانه در اواخر بازی اتفاقی افتاد که برای من جالب بود.

ربیعی خاطرنشان کرد: داور ۲ بازیکنمان را اخراج کرد و یک پنالتی برای نفت گرفت. همیشه به داوران احترام می‌گذارم و باید کارشناسان درباره آن صحنه نظر بدهند، اما بسیار مشکوک بود. اعتقاد دارم بازیکن حریف دایو زد تا داور را به اشتباه اندازد. در 6 بازی از لحاظ داوری در حق ما اجحاف شد. اگر تنها در یک بازی این اشتباهات صورت نمی‌گرفت، تیم ما شانس برابری با خونه به خونه و نساجی برای صعود داشت. در مواقعی که بازی‌ها به هم نزدیک است یک سوت داور سرنوشت یک سال تیم‌ها را تغییر می‌دهد.

سرمربی بادران درباره اتفاق‌های پایان بازی گفت: در پایان بازی به سرعت راهی رختکن شدم و این اتفاق‌ها را ندیدم. با این وجود بازیکن ما حق ندارد به جایگاه سرمربی نفت مسجد سلیمان اهانت کند. صد در صد با این امر برخورد می‌کنم، اما در مقابل چشمانم یکی از هواداران نفت نسجد سلیمان با مشت به صورت امید نظامی پور ضربه زد. در این مواقع نمی‌توان چیزی گفت. بادران در خانه اش هم میهمان است و از شرایط میزبانی استفاده نمی‌کند. امروز هم مظلومیت تیم ما مشخص شد.

انتهای پیام/

اظهارات محمد ربیعی درباره دیدار بادران و نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار