همتی در جلسه علنی:

سال‌هاست که ثبات در بازار وجود ندارد

نماینده سمنان گفت: سال‌هاست که در بازار ثبات وجود ندارد و شاهد عدم اجرای قانون در سطح بین‌المللی و داخلی هستیم.

سال‌هاست که ثبات در بازار وجود نداردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد همتی نماینده مردم سمنان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت)  در جریان بررسی واگذاری بنگاه‌های اقتصادی بانک‌ها در جلسه علنی، اظهار کرد: در جلسه سران سه قوه بحث‌های خوبی در زمینه اقتصادی و تولید انجام شد، اما باید مشخص شود که ما به دنبال اقتصاد سیاسی هستیم یا اینکه به دنبال سیاست اقتصادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور نباید تحت تاثیر سیاست‌های قرار گیرد که ربطی به آرمان انقلاب و اسلام ندارد، گفت: تا زمانی که عدالت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را رعایت نکنیم، نباید انتظار داشته باشیم که تولید رونق پیدا کند.

نماینده مردم سمنان با بیان اینکه سال‌هاست که در بازار ثبات وجود ندارد و شاهد عدم اجرای قانون در سطح بین‌المللی و داخلی هستیم، تصریح کرد: مسئولان دولتی می‌گویند که بودجه دوم دولت از بانک‌ها تامین می‌شود که این موضوع منجر به معطل ماندن قانون اصلاح نظام بانکی می‌گردد. 

همتی در پایان خاطرنشان کرد:  لازم است یک روز در مجلس جهت اجرای دقیق‌تر قوانین به بخش نظارتی اختصاص یابد و دسترسی قانونی به اطلاعات و شفاف سازی در تمام این بخش‌ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار