آقاجانی مطرح کرد؛

راه‌اندازی بیمارستان مدرن 700 تخت‌خوابی تا سال آینده/ فعالیت پژوهشگران در 7 مرکز تحقیقاتی بیمارستان شهدای تجریش

راه‌اندازی بیمارستان مدرن 700 تخت‌خوابی تا یک سال آینده/ فعالیت پژوهشگران در 7 مرکز تحقیقاتی بیمارستان شهدای تجریشرئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: بیمارستان مدرن 700 تخت‌خوابی با تامین منابع مالی تا یک سال آینده راه‌اندازی می‌شود.
 
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، اظهار کرد: بیمارستان شهدای تجریش یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های تهران و مرکز اصلی پذیرش بیماران اورژانسی است و جراحی‌های مختلفی در این مرکز درمانی انجام می‌شود. بیمارستان شهدای تجریش دارای 100 عضو هیئت علمی بالینی و 150 دستیار تخصصی است و این مرکز درمانی دارای 7 مرکز تحقیقات بالینی بوده و نقش مهمی در توسعه این حوزه در اختیار دارد و در رشته‌های گوناگون، خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعان ارائه می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران با اشاره به اینکه در بیمارستان شهدای تجریش مرکز کشوری در حوزه جراحی عروق، اعصاب، سرطان و ترمیمی است، افزود: بیماران صعب‌العلاج از سراسر کشور برای درمان به این مرکز مراجعه می‌کنند و این بیمارستان وظیفه خدمت‌رسانی به مصدومان حوادث ترافیکی است و مرکز ترومای شمال و شمال شرق تهران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح بخش‌های مراقبت‌های روزانه، ارتوپدی و تروما نقش مهمی در ارائه خدمات درمانی بهتر به بیماران دارد، عنوان کرد: در آینده با راه‌اندازی بیمارستان مدرن 700 تخت‌خوابی با تامین بودجه و حمایت وزیر انجام می‌شود و ارائه خدمات با راه‌اندازی این بیمارستان مدرن توسعه می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران تاکید کرد: بیمارستان شهید بهشتی بخش ارتوپدی ندارد و بیماران حوادث ترافیکی به بیمارستان اختر یا سایر مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

افزایش 76 عددی تخت‌های اورژانس بیمارستان شهدای تجریش

در ادامه مراسم محسنی رئیس بیمارستان شهدای تجریش گفت: بیمارستان شهدای تجریش جزء 5 بیمارستان شلوغ محسوب می‌شود و بیماران زیادی به اورژانس این مرکز درمانی مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: در گذشته تعداد تخت‌های اورژانس این بیمارستان 26 عدد بود ولی خوشبختانه امروزه تعداد تخت‌های اورژانس به 74 عدد رسیده است.

محسنی با اشاره به اینکه امروزه در بیمارستان شهدای تجریش 3 ارتوپد ثابت در اورژانس حاضر و بخش مراقبت‌های روزانه با هدف کاهش هزینه‌ها و کم شدن طول درمان راه‌اندازی شده است، تاکید کرد: شناسایی فرآیندها در این بیمارستان انجام و مشکلات فضای فیزیکی، نیروی انسانی، تجهیزات برطرف شده است؛ خوشبختانه امروزه تعداد پرستاران در این مرکز درمانی به 62 نفر افزایش پیدا کرده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مسعود دستگیری
۱۱:۱۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید آیا در ساختمان جدید بیمارستان شهدا تجریش بخش آنژیوگرافی تاسیس میشود
آخرین اخبار