تاج‌الدین در گفت‌وگو باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی شرکت‌های شستا با حضور لطفی در جلسه کمیسیون اجتماعی

عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی از بررسی شرکت‌های زیر مجموعه شستا با حضور وزیر کار و مدیر عامل شصتا خبر داد.

بررسی شرکت‌های شستا با حضور لطفی در جلسه کمیسیون اجتماعیناهید تاج‌الدین عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: ربیعی وزیر کار به همراه لطفی مدیر عامل شستا، معاون اقتصادی و همچنین مسئولان صندوق بازنشستگی و بازنشستگی فولاد در این جلسه حضور یافتند.

وی تصریح کرد: بیشتر سوالات از آقای لطفی درباره شستا بود.

نماینده مردم اصفهان بیان کرد: بیشتر سوالات درباره این بود که آیا تغییر و تحولات در این حوزه جهت توانمند‌تر شدن مدیر عامل‌ها بوده است؟ آیا سن مدیر عامل‌ها کاهش داشته و از زنان هم استفاده شده است؟

تاج‌الدین اظهار کرد: مدیر عامل شستا گزارش بسیار خوبی را در این جلسه ارائه کرد، با وجود آنکه حدود 7 ماه از حضور وی در این سمت نمی‌گذرد تغییرات چشمگیری انجام شده و شرایط نسبت به زمانی که این صندوق را تحویل گرفته، بهتر شده است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: لطفی در این جلسه اعلام کرد که اکنون شرایط رکود است و باید کارها را پیش‌بینی شده و شفاف‌سازی کرد.

وی تأکید کرد: قرار شد از این پس مدیر عامل شستا در جلسات به صورت مصداقی درباره شرکت‌های این مجموعه گزارشاتی را ارائه کند.

انتهای پیام /

 

برچسب ها: مجلس ، صحن علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار