مرکز مداخله در طلاق عامل کاهش 25 درصد از پرونده های طلاق

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: 25 درصد از پرونده‌های طلاق در کشور با همکاری و مشارکت مراکز مداخله در طلاق به سازش ختم شده است.

مرکز مداخله در طلاق عامل کاهش 25 درصد از پرونده های طلاقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب‌الله مسعودی فرید معاون اموراجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه طلاق یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی در کشور است و افزایش آمار طلاق در ایران می‌تواند یک تهدید اساسی باشد، گفت: طرح‌های پیشگیری از طلاق در کشور در دستور کار سازمان بهزیستی قرار دارد و راه ‌اندازی مراکز مداخله در طلاق از اقدامات مهم این سازمان برای کاهش آمار طلاق در کشور است.

وی در ادامه افزود : 25 درصد از پرونده‌های طلاق در کشور با همکاری و مشارکت مراکز مداخله در طلاق به سازش ختم شده است. این مراکز در گام نخست در استان هایی که بیشترین آمار طلاق را داشتند راه‌اندازی شده است و پس از کسب نتیجه مطلوب از عملکرد مراکز مداخله در طلاق در سایر استان‌ها نیز این مراکز راه‌اندازی می‌شوند.

معاون اموراجتماعی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد : به‌ کارگیری مددکاران اجتماعی، مشاوران، روانشناسان ماهر را در دستور کار است و در این راستا زوج‌هایی که درخواست طلاق دادند پیش از ورود به مراجع قضایی وارد این مرکز می‌شوند و مشاوران و روان شناسان اقداماتی را برای ایجاد سازش بین این افراد انجام می‌دهند. مراکز مداخله در طلاق نقش مؤثری در کاهش آمار طلاق در کشور را دارند.

انتهای پیام / گ

صحبت های معاون اموراجتماعی سازمان بهزیستی کشور در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار