سازمان هواشناسی اعلام کرد:

سامانه بارشی جدیدی در راه است/رگبار باران و وزش باد شدید در ارتفاعات+ جدول

با ورود سامانه بارشی فعال از سمت غرب در غرب، شمال غرب و بتدریج تا اواخر روز، در نیمه غربی کشور سبب رگبار باران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز در ارتفاعات جنوبی زاگرس، ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

همچنین در بعدازظهر امروز در بخش هایی از شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی مناطق شرق کشور با احتمال خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود؛ در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می شود.

روز پنج شنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات البرز، افزایش ابر، رگبار باران گاهش رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد و در ساعات بعدازظهر این روز در بخش هایی از شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

روز جمعه با ورود سامانه بارشی فعال از سمت غرب به کشور ابتدا در غرب، شمال غرب و بتدریج تا اواخر روز، در نیمه غربی کشور سبب افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهد شد. شدت بارش در این روز در جنوب آذربایجان غربی، غرب و جنوب کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، غرب همدان، شمال و شرق خوزستان، شمال بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و غرب فارس خواهد بود.

همچنین از اواخر وقت روز پنج شنبه و در روز جمعه مناطق مرکزی و غربی خلیج فارس مواج خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور 5 اردیبهشت

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار