قاینات رتبه دوم جمعیت دام و طیور خراسان جنوبی

شهرستان قاینات به لحاظ وجود واحدهای دامی و جمعیت دام و طیور دارای رتبه دوم در استان است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛اصغرزاده مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی در جلسه معارفه سرپرست دامپزشکی قاینات گفت:به لحاظ  وجود واحدهای دامی و جمعیت دام و طیور و همچنین واحدهای تولید از جمله کشتارگاه طیور، شهرستان قاینات پس از بیرجند دارای رتبه دوم در استان است.

 

وی افزود:با توجه به جمعیت دام و طیور  و همچنین واحدهای تولیدی در قاینات،این شهرستان در حوزه دام و طیور از اهمیت ویژه و حساسی برخوردار است.

 

اصغرزاده با بیان اینکه دامپزشکی دو وظیفه مهم بر عهده دارد،تصریح کرد:دامپزشکی در حوزه حفظ و حراست از صنعت دام و طیور و همچنین تأمین بهداشت عمومی وظیفه مند است.

 

مدیرکل دامپزشکی استان اظهار کرد:سه پست دامپزشکی در این شهرستان در آرین شهر، قومنجان و خضری فعالیت دارند و مشغول به خدمت رسانی به دامداران منطقه هستند.

 

در این مراسم دکتر کهن ترابی فرماندار قاینات ضمن تقدیر از زحمات رئیس شبکه دامپزشکی طی مدت تصدی مسئولیت گفت: رضایت مندی خوبی از دامپزشکی وجود دارد و این دستگاه با انجام فعالیت های محوله خود در تأمین غذای بهداشتی و سالم برای سفره مردم وظیفه مند است.

 

در این مراسم از زحمات دکتر علی گوهری تقدیر و تشکر شد و دکتر رضا محمودی زاوه به عنوان رئیس جدید شبکه دامپزشکی قاینات معرفی شد.

دکتر محمودی پیش از این رئیس شبکه دامپزشکی خوسف بود.

انتهای پیام/غ

اهمیت ویژه شهرستان قاینات در صنعت دام و طیور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار