برای اولین بار در استان کردستان؛

برگزاری جشن بهبود قطعی ۱۲۶ نفر از کودکان سرطانی در بیمارستان بعثت سنندج

به مناسبت هفته سلامت، برای اولین بار در استان کردستان جشن بهبودی قطعی ۱۲۶ نفر از کودکان سرطانی در بیمارستان بعثت سنندج برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جشن بهبودی قطعی ۱۲۶ نفر از کودکان سرطانی در بیمارستان بعثت سنندج، با حضور استاندار کردستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اعضای هیئت رئیسه و رؤسای دانشکده‌ها به همراه تعدادی از مدیران، اعضای هیئت علمی و کارکنان در مجموعه پردیس دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این آیین با تبریک هفته سلامت، گفت: سرطان پایان زندگی نیست و بیماران سرطانی نباید امید و انگیزه خودرا از دست بدهند و باید بدانند مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کردستان همواره، همراه آن‌ها هستند.

دکتر سیامک واحدی با بیان اینکه باید کاری کرد که بیماران به جز رنج بیماری، هیچونه درد و رنج دیگری نداشته باشند، بیان کرد:بیشترین هزینه درمان کودکان سرطانی بر عهده دولت است، بطوری که هزینه بهبودی و درمان هر کودک سرطانی بین ۷۰۰ تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که خانواده‌های کودکان سرطانی کمتر از نیم درصد از هزینه درمان را می‌پردازند.

وی گفت: جشن امروز نمادی از امید و انگیزه است و نشان می‌دهد که انسان هیچوقت نباید از تلاش دست برداشته و امیدش را از دست بدهد و این کودکان تمام مراحل درمان و بهبودی خود را در بیمارستان بعثت سنندج پشت سر گذاشته و اینک پس از بهبودی کامل به زندگی عادی برگشته اند.

استاندار کردستان در این مراسم ضمن دلجویی از خانواده‌های این کودکان و دادن هدایایی به آنها، از مسئولان این بیمارستان بخاطر خدمات ارائه شده به این بیماران تقدیر کرد.

انتهای پیام/م

جشن بهبود قطعی کودکان سرطانی در بیمارستان بعثت سنندج

برچسب ها: درمان ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.