ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیش از 100 دانش آموز استثنایی کرمانی

رییس مرکز بهداشت استان کرمان از ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیش از 100 دانش آموز استثنایی استان خبر داد.

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیش از 100 دانش آموز استثنایی کرمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ارسلان اسکندری، رییس مرکز بهداشت استان کرمان در جلسه هماهنگی در راستای شناسایی کودکان دارای معلولیت از بدو تولد تا چهار سالگی گفت: همکاران آموزش و پرورش استثنایی و مرکز بهداشت نقش موثری در ارتقای کیفیت خدمات درمانی و دارویی افراد معلول دارد.

وی با گرامیداشت هفته سلامت افزود: خوشبختانه در استان کرمان ظرفیت های موثری برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان فراهم شده و باید این خمات برای شهروندان آگاه سازی شود.

همچنین مهران باهری، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان نیز در این نشست به تحصیل بیش از 4 هزار و 275 دانش آموز استثنایی در استان کرمان اشاره کرد و افزود: بیشتر دانش آموزان معلول استثنایی با نیاز های ویژه ذهنی هستند.

وی هدف از برگزاری این نشست را ایجاد تعامل و استفاده از ظرفیت های مشترک به منظور شناسایی نوآموزان و کودکان دچار معلولیت دانست.

باهری با بیان اینکه شناخت لازمه هر حرکت هدفمند است ، تصریح کرد: شناخت به موقع دانش آموزان با نیازهای ویژه نقش موثری در تسهیل خدمات توان بخشی و آموزشی در راستای مداخله زود هنگام دارد.

انتهای پیام/س

 

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیش از 100 دانش آموز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار