استاندار مرکزی حمایت از واحد‌های تولیدی را گامی در رفع مشکلات اقتصادی دانست.

خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ استاندار مرکزی و مدیران ارشد استان مرکزی ازیک واحدتولیدی صنایع غذایی در اراک دیدن کردند.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه  این دیدار در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با حمایت از واحدهای تولیدی در کشور و همچنین استان میتوان گامی در رفع مشکلات اقتصادی و تنظیم بازار برداشت.

آقازاده افزود: بیشتر واحد های صنعتی نیازمند حمایت های دولت هستند و با حمایت از این واحد ها می توان به بخش خصوصی و رونق تولید کمک کرد.

وی مدیریت را فاکتور مهمی در بخش های خصوصی دانست و گفت این مدیریت یا سوء مدیریت است که می تواند در موفقیت این واحد ها نقش مهمی ایفا کند.

نیاز منطقه به کشتارگاه صنعتی دام سبک و سنگین

استاندار مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه در استان مرکزی و استانهای همجوار کشتارگاه صنعتی دام سبک و سنگین وجود ندارد نیاز است در سال در کنار این شرکت صنعتی یک کشتار گاه دام سبک و سنگین 97 احداث شود.

مدیر این واحدتولیدی صنایع غذایی هم گفت:در حال حاضر این کشتارگاه مر غ این واحد شامل یک خط کشتار تمام الکترونیک با ظرفیت 8 هزار قطعه در ساعت ،10 سالن تونل انجماد به ظرفیت کلی 200 تن در شبانه روز و 2 مجموعه سر دخانه ای به ظرفیت 3هزار هزار تن است.

حمایت از واحد‌های تولیدی گامی در رفع مشکلات اقتصادی

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.