فرماندار شاهرود خبر داد:

جذب هفت میلیارد تومان اعتبار برای ورودی سه‌راهی مجن به تاش

فرماندار شاهرود گفت:در ورودی سه‌راهی مجن به سمت تاش هفت میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود گفت: بهره‌برداری از معادن، اولویت حفظ محیط‌زیست با رعایت قانون است و در حوزه شهرستان نظارت در چهارچوب قانون صورت می‌گیرد اما انتظار داریم پیمانکار اصول برداشت را با استانداردهای زیست‌محیطی رعایت کند.

وی در ادامه افزود: معدن بوکسیت امروز از جمله دغدغه‌های مردم محسوب می‌شود و محیط‌زیست مکلف به آماده‌سازی طرح زیست‌محیطی و منابع طبیعی موظف به نظارت مستمر در محیط هستند که این بهره‌برداری با رعایت اصول زیست‌محیطی باشد. برداشت معدن باید بر اساس مجوزها ، اصول برداشت و قوانین  زیست‌محیطی باشد، اما دراین‌بین حق‌ و حقوق مردم کجاست؟ و این موضوع را به‌ جایی خواهیم رساند که بیش از این مقدار برداشت نشود علیرغم دفاع از حق‌وحقوق مردم از سوی دیگر قانون نیز باید رعایت شود.

هاشمی با بیان اینکه در ورودی سه‌راهی مجن به سمت تاش هفت میلیارد تومان اعتبار جذب شده است، تصریح کرد: تنها در خصوص بحث فیبر نوری و انتقال گاز مسیر باید مدیریت شود و از سوی دیگر بر درخواست احداث جاده از محل دپو به نگارمن مخالفت کردیم و اجازه ندادیم درآن قسمت جاده‌ای احداث شود. چندین بار با ارسال نامه، منابع طبیعی را موظف به نظارت کردیم که بیش از مقدار مجوز ، برداشت نشود و بهره برداری باید در راستای حفظ محیط‌ زیست باشد و همچنین نظارت بر آلوده نبودن  آب  انجام و مسائل زیست‌محیطی نیز رعایت شود.

انتهای پیام / گ

اعتبارات جذب شده ورودی سه‌راهی مجن به تاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار