معاون اول دادستان کل کشور:

دادستان‌ها در صف مقدم، پرچم مدعی العمومی را برافراشته نگه دارند

حجت الاسلام و المسلمین مصدق گفت: دادستانی کل زمانی می‌تواند مقتدرانه عمل کند و سخن بگوید که دادستان‌های سراسر کشور در صف مقدم، پرچم مدعی العمومی و حمایت از حقوق عامه را برافراشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  ،به نقل  از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول دادستان کل کشور در دومین روز پانزدهمین همایش سراسری روسای کل دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور در ساری ، اظهارکرد: دادستانی کل زمانی می‌تواند مقتدرانه عمل کند وسخن بگوید که دادستان‌های سراسر کشور در صف مقدم، پرچم مدعی العمومی و حمایت از حقوق عامه را برافراشته باشند.

وی خطاب به دادستان‌ها تصریح کرد: زمانی موفق خواهیم بود که مردم ما دادستان شهرستان را به عنوان پشتیبان جامعه و مردم ببینید.

معاون اول دادستان کل کشور افزود: در دو سال اخیر وقتی هم دادستان کل کشور مقتدرانه در مقابل ناملایمات و هجمه‌های صورت گرفته علیه قوه قضاییه می‌ایستد و هم شما به عنوان دادستان از حقوق مردم دفاع می‌کنید، جامعه خوشحال است.

وی هدف اصلی برگزاری این همایش را ارتقای جایگاه دادستانی کل کشور عنوان کرد و با اشاره به برگزاری شش پنل تخصصی طی برگزاری این همایش، بیان داشت:برای اولین بار الگویی به عنوان تجربه پیاده خواهیم کرد و موضوعات تخصصی این همایش را به صورت پنلی برگزار می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق در پایان ابراز امیدواری کرد که خروجی این همایش به دستاورد‌های ارزشمندی برای دادستانی کل و دادسرا‌های سراسر کشور انجام گرفت.

انتهای پیام/ف

همایش سراسری روسای کل دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.