هرکس در مسیر توسعه کردستان مانع تراشی کند خائن است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ظرفیت‌ها و مزیت‌های خدادادی و انسانی بی‌‌شماری در کردستان وجود دارد و هرکس در مسیر توسعه کردستان مانع تراشی کند خائن است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آیت‌الله حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان در دیداربا جمعی از کارگران استان در سنندج، گفت: اقدامات مناسبی برای توسعه یافتگی در کردستان  بویژه برای اشتغال و سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه هر کسی در مسیر توسعه استان کوچکترین مانع تراشی ایجاد کند خائن  است، اذعان داشت: ظرفیت‌ها و مزیت‌های خدادادی و انسانی بی‌‌شماری در کردستان وجود دارد که باید از آنها به نفع توسعه استان به ویژه در حوزه رفع بیکاری بهره‌گیری شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل فراروی کار و تولید در استان موانع اداری دست و پاگیر هستند که باید این چالش‌ها برداشته شود.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه متاسفانه برخی‌های در کردستان سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهند تا در استان‌های دیگر به فعالیت‌های تولیدی بپردازند، اظهار کرد: کردستان برای توسعه نیاز به ورورد بخش خصوصی دارد و بسترهای لازم باید برای نقش آفرینی این بخش در استان فراهم شود.

وی اذعان کرد: رشته‌های آموزشی در دانشگاهی باید متناسب با نیازهای بازار کار در استان ارائه شود که خوشبختانه رویکرد آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای استان در سال‌های اخیر به این سمت بخش بزرگی از این خلأها را جبران و پوشش داده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان تمرکز بر زیرساخت‌های استان به منظور ایجاد اشتغال برای کارگران را ضروری دانست و افزود: توجه به نیروی کار موجب رونق تولید در واحدهای تولیدی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه به نام‌گذاری امسال با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حمایت از کالای ایرانی وظیفه آحاد مردم به ویژه مسوولان است و باید در این راستا همه جامعه تلاش کنند.

شاهرودی با بیان اینکه کیفیت کالاها باید مبتنی بر ارزش افزوده باشد، گفت: این وظیفه همه تولیدکنندگان است که با تولید کالاهای باکیفیت و مخاطب پسند مردم را به سمت خرید کالاهای داخلی ترغیب کنند.

انتهای پیام/ د م

حمایت از کالای ایرانی وظیفه آحاد مردم به ویژه مسوولان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.