معاون استاندار؛

در خراسان رضوی ۱۲۰ تشکل مردمی مددکاری جامعوی راه اندازی شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در استان ۱۲۰ سازمان مردم نهاد داریم که در حوزه مددکاری جامعوی فعالیت دارند.

راه اندازی120 تشکل مردمی مددکاری جامعوی در استانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  سید جواد حسینی در همایش آموزشی مددکاران و مشاوران بنیاد شهید سراسر کشور با بیان اینکه در کنار انواع مددکاری، مددکاری جامعوی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: اگر سرجمع آسیب‌ها سالانه در حد ۱۰ درصد باشد جامعه نرمال است و این در حالی است که بعد از انقلاب سالیانه ۱۵ درصد آسیب‌ها در جامعه رشد پیدا کرده است .

وی گفت:در دولت طرح تقسیم کار ملی پیرامون کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی مصوب شده است و بر اساس این طرح ۱۰۰ پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در استان در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: با مداخلات موثر صورت گرفته شده در استان خرسان رضوی سال گذشته شاهد کاهش ۲ دهم درصدی شیوع اعتیاد، کاهش ۱۲.۸ درصدی طلاق، کاهش ۱۰ درصدی جرایم حاشیه شهر مشهد و کاهش ۱۷ درصدی ورود زندانیان مواد مخدر بوده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد:همچنین در سال گذشته بیش از ۳ هزار زوج در حال طلاق با یکدیگر سازش کردند و ۱۶۰ حکم مجازات جایگزین زندان توسط مراجع قضایی استان صادر شده است.
 
انتهای پیام // ف.ن
 

همایش آموزشی مددکاران و مشاوران بنیاد شهید سراسر کشوردر مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.