سومین پایانه کارگری شهر ارومیه در راستای ساماندهی کارگران فصلی راه اندازی شد

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: راه اندازی سومین پایانه کارگری شهر ارومیه در راستای ساماندهی کارگران فصلی در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حسین پناهی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به مقوله ساماندهی کارگران فصلی، بیان کرد: اجرای مصوبات قبلی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص ساماندهی کارگران فصلی و عملیاتی نمودن آن‌ها از سوی دستگاه‌های ذیربط در دستور کار کمیسیون قرار خواهد داد ومطالبات کارگران فصلی وسختمانی را به جد مطالبه خواهد کرد.

وی در ادامه یادآور شد: راه اندازی سومین پایانه کارگری شهر ارومیه در راستای ساماندهی کارگران فصلی در دستور کار قرار گرفت که ایجاد این پایانه حداقل مطالبه جامعه کارگری است.

پناهی گفت: ایجاد سیستم سامانه پیام کوتاه برای کارگران از سوی انجمن صنفی کارگران یک امر ضروری است و در این زمینه نیز دستگاه‌های ذیربط باید در این زمینه همکاری و همیاری نمایند.

وی ضمن گلایه از نبود خدمات مناسب در پایانه‌ها از جمله سرویس بهداشتی خواستار رفع نواقص پایانه‌های موجود شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به موضوع ارومیه ۲۰۲۰ شهر بین الملل گردشگری بیان کرد: شورای اسلامی شهر ارومیه به دنبال اجرایی نمودن طرح ارومیه ۲۰۲۰ شهر بین الملل گردشگری است و لذا باید به دنبال ایجاد زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های لازم در این زمینه باشیم.

انتهای پیام /ن.م

راه اندازی سومین پایانه کارگری شهر ارومیه

برچسب ها: شورای شهر ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.