علی اکبری:عربستانی ها افرادی بی هویت و ضعیف هستند/کشتی کج کاران سعودی را سر جایشان می نشانم

قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان گفت:ورزش یک نوع جنگ نرم است و عربستانی ها قصد داشتند با پول یک شوی تبلیغاتی علیه ایران راه بیندازند اما تیرشان به هدف نخورد.

امیر علی اکبری  قهرمان مسابقات MMA در گفتگو با خبرنگار کشتی و  رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره نمایش مضحک و به دور از اخلاق عربستانی‌ها در رشته کشتی کج و شوی مسخره ال سعود اظهار کرد:ورزش یک نوع جنگ نرم است و عربستانی ها هم  آدم های پولداری هستند اما وجهه آنها در جهان برای همه مشخص است و سوء استفاده از افراد ضعیف و بی بنیه شگرد آنهاست.

علی اکبری ادامه داد:تمام دنیا می دانند که ورزش کشتی کج تنها یک شو تبلیغاتی است و من با انتشار پستی در فضای مجازی خواستار این شدم تا در هر کجای دنیا که آنها بخواهند حاضرم با ورزشکارانشان روبرو شوم.حتی به غیر از من رضا مددی و سایر ورزشکاران این رشته نیز اعلام آمادگی کرده اند که مشکلی از بابت روبرو شدن با کشتی کج کاران عربستانی ندارند.

عضو رشته MMA درباره اینکه آیا مسئولان ورزش عربستان حاضرند با پیشنهاد برگزاری بازی بین او و ورزشکاران آنها کشور موافقت کنند یا خیر،گفت:قطعا شک نداشته باشید حاضر نمی شوند با پیشنهاد من موافقت کنند چون مطلع هستند که در صورت روبرو شدن شکست سختی را متحمل خواهند شد.اما اگر پیشنهادم را قبول کنند طوری آن‌ها را سرجایشان می نشانم که دیگر فکر چنین کارهای احمقانه ای به سرشان خطور نکند. این 2 نفر تنها به خاطر پول حاضر شده اند که چنین کاری را انجام دهند و گرنه همگان مطلع هستند که عربستانی ها در حد و اندازه این حرف ها نیستند و به این حرف ها نمی خورند. آنها نباید فکر کنند که ایرانی‌ها مثل این 2 نفرند هستند و پیشنهاد می کنم یک بار هم که شده با من مبارزه رودررو کنند تا مشاهده کنند ایرانی ها چه ورزشکارانی هستند.

علی اکبری درباره اینکه آیا ارزشش را داشت تا به خاطر پول به کشورشان پشت کنند،توضیح داد:بالاخره هر شخصی یک دیدگاهی دارد  و شاید دریافت 60 میلیارد تومان برای آنها ارزشمند بوده که تصمیم گرفتند به راحتی به کشورشان پشت کنند.در طول تاریخ ما خائن در کشورمان کم نداشته ایم و این 2نفر هم به جمع آنها اضافه شدند.

او درمورد حضورش در مسابقات این رشته هم گفت:از حضور در این رشته رضایت دارم و خواست خدا بود که وارد این رشته شوم.من با خدا یک معامله ای انجام داده ام و خیلی خوشحالم که به من نیرویی اعطا کرده که می توانم در کمتر از سه دقیقه تمام حریفانم را شکست دهم.من انتظار هیچ حمایتی از مسئولان ندارم و همینکه بدون هیچ مشکلی می گذارند راه بروم برایم کافی است.

علی اکبری در پایان درمورد برنامه هایش در مسابقات پیش رو گفت:نزدیک به 2هفته ای می شود که در حال پیگیری تمریناتم هستم تا دوباره به مسابقات بازگردم.حدود یک ماه پیش در مسابقات ACB برابر دنیس اسمولدارف از کشور استونی که در باکو پایتخت آذربایجان برگزار شد به راحتی پیروز شدم،اکنون منتظر هستم تا ببینم حریفم چه کسی خواهد بود،آیا نفر اول است یا دوم تا از این طریق بتوانم با پیروزی به قهرمانی نزدیک تر شوم.

انتهای پیام/

اظهارات تند علی اکبری درباره مسابقه نمایشی عربستانی ها با ورزشکاران ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۸:۵۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
منم حاضرم به جنگ عربستان برم
Iran (Islamic Republic of)
سیدامیرمحمدحجی خراسانی
۱۳:۵۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
دست حیدر کرار به همراهت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
ماشالله به امیر ماشالله.....
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۲۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
ایکاش مسئولان سیاسی ما هم درمواجه با حریفان خارجی شان اینچنین با قدرت وصلابت برخوردمی کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
علی اکبری دوستت داریم خدا نگهدار توست چنان با توکل به خداوند با قدرت ایمان با انها بتاز تا یک چشم بهم زدن انها را نقش زمین کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
ایول داری امیر علی اکبری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
ایول داری امیر علی اکبری
Iran (Islamic Republic of)
.....
۰۲:۲۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
دمت گرم پهلوان
Iran (Islamic Republic of)
.....
۰۲:۲۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
دمت گرم پهلوان
آخرین اخبار