ارسال ۲۶۳ اثر به همایش سبک زندگی امام سجاد (ع) در خراسان شمالی

مسئول دبیرخانه کمیته اجرایی همایش ملی امام سجاد (ع) گفت: ۲۶۳ اثر به دبیرخانه علمی همایش ملی سبک و سیره زندگی امام سجاد (ع) در خراسان شمالی ارسال شده است

هاشم شیرازیان مسئول دبیرخانه کمیته اجرایی همایش ملی امام سجاد (ع) در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ با بیان این که ۲۶۳ اثر در بخش مقاله و اینفوگرافی از ۲۴ استان به دبیرخانه علمی این همایش ارسال شده است، افزود: این آثار در دو بخش اقتصاد مقاومتی و سبک سیره امام سجاد (ع) توسط اساتید حوزه و دانشگاه به مرحله نهایی رقابت و داوری، راه یافته است.
اظهار کرد: ۳ نفر در بخش اقتصاد مقاومتی، ۳ نفر در بخش سبک و سیره امام سجاد (ع) و ۳ نفر هم در بخش هنری مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند.
وی اظهار کرد: آئین اختتاحیه همایش ملی امام سجاد (ع) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.
شیرازیان تولید و اشتغال در سیره امام سجاد، تاثیر قناعت و ساده زیستی در اقتصاد مقاومتی، شیوه‌های مدیریت اقتصادی، تاثیر رزق حلال در فلاح فرهنگی و رفاه اقتصادی در سیره امام سجاد، تربیت خانواده متعالی از منظر امام سجاد، مبارزه با مظاهر فساد در سیره امام سجاد و حقوق متقابل فرد و اجتماع از منظر امام سجاد از موضوعات بخش اقتصاد مقاومتی این همایش عنوان کرد.
وی چاپ کتاب آثار منتخبین و رونمایی از آثار منتشر شده توسط مسئولین کشوری و استانی ، برگزاری جلسات متعدد در در شورای سیاست گذاری این همایش در استان و تشکیل کارگاه آموزشی از تولد امام سجاد تا برگزاری اختتامیه در مساجد، حوزه، دانشگاه و مدارس استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی از برنامه‌های این همایش در استان بیان کرد.
وی همچنین افزود: صبح روز همایش مقالات در حوزه علمیه استان خراسان شمالی ارائه می‌شود.
انتهای پیام/ ب 

 

تجلیل از برگزیدگان همایش سبک زندگی امام سجاد (ع) در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.