باقری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

نگهداری از 1500 معتاد متجاهر در مرکز اخوان

مدیرکل بهزیستی استان تهران از نگهداری یک هزار و 500 معتاد متجاهر در مرکز اخوان خبر داد و گفت: اعتبار مورد نیاز این مرکز توسط دولت تامین شده است.

نگهداری از هزار و پانصد معتاد متجاهر در مرکز اخوان/سازمان آموزش فنی و حرفه ای موظف به مهارت آموزی معتادان در حال بهبود استاصغر باقری مدیرکل بهزیستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: مرکز نگهداری از معتادان متجاهر«اخوان» اواخر سال 95 با حمایت دولت تجهیز و راه اندازی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای آغاز به کار مرکز اخوان توسط ستاد مبارزه با موادمخدر و همچنین با حمایت وزارت کشور تامین شد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران یادآور شد: مرکز نگهداری از معتادان متجاهر اخوان، مختص پذیرش و نگهداری مردان معتاد متجاهر است و در حال حاضر یک هزار و 500 مددجو در این مرکز حضور دارند.

ارائه خدمات مورد نیاز به معتادان متجاهر

باقری در ادامه تاکید کرد: از جمله وجه تمایز مرکز اخوان با سایر مراکز نگهداری از معتادان متجاهر می‌توان به تفاوت آن از لحاظ فیزیک ساختمان، تجهیزات و همچنین به لحاظ نیروی انسانی که خدمات مورد نیاز را به معتادان متجاهر ارائه می‌دهند، اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور این است که معتادان پذیرش شده در مراکز نگهداری از معتادان متجاهر را در این مراکز تحت فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار دهد تا این افراد پس از ترخیص و برای ادامه زندگی و ثبات پاکی خود توانمند شوند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در ادامه تصریح کرد: پس از فراگیری مهارت‌های مورد نیاز از طریق مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مراکز نگهداری از معتادان متجاهر، این افراد در صورت نیاز در بازار کار جذب می‌شوند.

باقری اضافه کرد: معتادان متجاهر در سایر مراکز نگهداری که تحت پوشش مراکز بهزیستی هستند، خدمات مراقبتی شامل خدمات مددکاری، روانشناسی و درمانی مورد نیاز خود را با حضور کادری متخصص دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

مهارت آموزی معتادان وظیفه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است

برچسب ها: بهزیستی ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بندری
۰۰:۱۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
اول باید خودتو بزنن ببینی خوبه مرد حسابی این بیچاره ها دیگه جون شلاق را ندارند اگه کمک نمی کنی دیگه‌ .............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
مجازات شلاقشون يادتون نره والا اونجا رو ميكنن پاتوقشون و محل خوردن و خوابيدن
آخرین اخبار