بلایی که در هندوستان بر سر گردشگر زن اروپایی آوردند + تصاویر

دختر جوان اهل لتونی که برای درمان افسردگی خود به هندوستان سفر کرده بود به سرنوشتی شوم در این کشور گرفتار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دختر جوان اهل لتونی که برای درمان افسرگی خود به هندوستان سفر کرده بود در این کشور به سرنوشت بدی گرفتار شد. "لیگا اسکرومانا " 33 ساله در ماه فوریه به همراه خواهرش به منطقه کرالا هندوستان سفر کرد. این دختر که اصالتا اهل لتونی و ساکن دوبلین  ایرلند بود یک هفته بعد ناپدید شد.

سرانجام جسد این دختر جوان در حالی که سرش بریده شده و بدنش به صورت وارونه از درخت آویزان بود در تاریخ 23 آوریل در یک جنگل در منطقه تیرووالام هندوستان پیدا شد. پلیس محلی هندوستان روز سه شنبه ضمن اعلام این خبر گفت که لیگا پس از ربوده شدن توسط دو مرد مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته و سپس به قتل رسیده است.

بلایی که در هندوستان بر سر گردشگر زن اروپایی آوردند + تصاویر

بنا به گفته پلیس هر دو مظنون دستگیر شده و  اکنون در بازداشتگاه بسر می برند. این در حالی بود که خانواده این دختر پس از مفقودی او مبلغ 100 هزار روپیه برای پیدا کردن این دختر  به عنوان پاداش تعیین کرده بودند.

گفتنی است؛ این خبر در حالی منتشر می شود که تنها چند روز از آزار و اذیت جنسی و کشته شدن دو دختر نوجوان هندوستانی می گذرد. یکی ازقربانیان دختر 16 ساله ای بود که پس از آنکه توسط هشت مرد مورد اذیت و آزار قرار گرفت دست به خودکشی زد. قربانی دیگر نیز دختر 19 ساله ای بود که توسط پنج مرد مورد آذیت و آزار قرار گرفته بود.

بلایی که در هندوستان بر سر گردشگر زن اروپایی آوردند + تصاویر

انتهای پیام/

سرنوشت شومی که دختر اروپایی در هندوستان به آن گرفتار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
بیکار بود رفت هندوستان اونجا تا یک خارجی خوشگل میبیند دیگه آبروی آسیایی ها رو میبرند
Iran (Islamic Republic of)
ebrahimi
۱۱:۲۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
باسلام بشما هندوستان شبه قاره واقعاوحشتناکه.یادمه که چندین سال پیش یه دختردانشجوروکه اتفاقا بومی هندوستان هم بودبطرزفجیعی توسطچندمردجوان درداخل اتوبوس موردتجاوزوازارواذیت قرارگرفته وبعدشم ازاتوبوس به بیرون انداخته وکشتنش که دررسانه های خارجی انعکاس بسیاروسیع داشت وهفته هاازش خبرمیگفتن.حقیقتن هندوستان خیلی وحشتناکه..!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
کشور خودمون اگه همینجور به مردای متجاوز ارفاق کنن چند وقته دیگه بدتر از این میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
لعنت بر این متجاوزان
آخرین اخبار