نقش مهم مبلغین دینی ومذهبی در ترویج فرهنگ استفاده بهینه از انرژی برق

مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان بر نقش مهم وکاربردی مبلغین دینی ومذهبی در ترویج فرهنگ استفاده بهینه از انرژی برق تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس علیزاده مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین صفی یاری مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان ؛با تشریح وضعیت صنعت برق کشور و استان و نیز مقایسه الگوی مصرف مردم ایران نسبت به سایر کشور‌های جهان، گفت: صنعت برق به عنوان صنعتی زیربنایی، نقش حساسی در همه ابعاد اقتصادی و اجتماعی کشور دارد.
علیزاده افزود:انرژی برق امروزه به عنوان عاملی کلیدی در توسعه صنعتی، رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی شناخته می‌شودو در عین حال این صنعت سرمایه‌ای برترین صنعت کشور است.
وی افزود: در سالی که با محدودیت منابع آبی روبه‌رو هستیم مسلما ظرفیت تولید نیروگاه‌های برقابی کشور نیز کاهش خواهد یافت، بنابراین بایستی با همت همه گیر مسئولین و مردم منطقه بتوانیم تابستان امسال را با کمترین چالش در زمینه تولید برق سپری کنیم.
وی در ادامه نقش مهم وکاربردی مبلغین دینی ومذهبی بویژه امامان جماعات و کانون‌های تبلیغاتی در ترویج فرهنگ استفاده بهینه از انرژی برق و عدم استفاده غیرمجاز از انشعاب برق، بسیار ضروری دانست.
حجت الاسلام والمسلمین صفی یاری نیز در این دیدار گفت: در گام نخست برای فرهنگ سازی نحوه بهره مندی صحیح از انرژی برق باید به  دنبال تحلیل این آسیب اجتماعی باید باشیم و به حمدالله با تلاش‌های صورت گرفته مشوق‌های خوبی از سوی وزارت نیرو برای مردم و مشترکینی که در زمان اوج مصرف برق، مصارف خود را کنترل می‌کنند ترتیب داده شده است.
وی تاکید کرد: با تعامل وهمکاری خوبی که مجموعه صنعت برق با اداره کل تبلیغات اسلامی دارد تفاهم نامه‌ای دوجانبه در خصوص ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف انرژی برق خواهیم بست.
 
انتهای پیام/ن
 

ضرورت ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف انرژی برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.