در الویت قرار گرفتن اشتغال هنرمندان و فرهنگوران فارسی در برنامه اصلی سال ۹۷

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: اشتغال و حمایت ازهنرمندان و فرهنگوران، در برنامه‌های اصلی سال ۹۷ قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامرضا یوسفی نژاد سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه قرار گرفتن برنامه اشتغال و حمایت از هنرمندان و فرهنگوران بیان کرد: در راستای حمایت از بخش خصوصی، صاحبان مجوز فعالیت می‌توانند برای استفاده از تسهیلات طرح تکاپو با مراجعه به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir طرح خود را ثبت نام کرده و سپس طرح خود را به همراه مجوز‌های لازم برای بررسی و ادامه روند کار به واحد اشتغال این اداره تحویل دهند.
وی بیان کرد: هنرمندان و فرهنگوران می‌توانند برای استفاده از حمایت ها، تسهیلات و طرح‌های حمایتی با مراجعه به واحد اشتغال این اداره در سراسر استان فارس، مجوز‌های لازم را دریافت کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه مجوز‌های مشاغل خانگی در حدود ۱۵۰ رشته شغلی متفاوت است، تصریح کرد: تمامی هنرمندان و فرهنگوران می‌توانند برای اخذ مجوز مشاغل خانگی در رشته مورد نظر به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر استان فارس مراجعه کنند.

یوسفی نژاد ادامه داد: رشته‌های مشاغل خانگی در ۱۰ رشته نشریات مکتوب، مد و لباس، بازی‌های رایانه ای، هنر‌های شنیداری، پژوهشگری، طراحی، نرم افزار و رسانه برخط، هنر‌های حجمی، هنر‌های نمایشی و تجارت الکترونیک در رشته‌های فرهنگی و هنری است.

وی افزود: فارغ التحصیلان رشته‌های فرهنگی و هنری نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه کارورزی پس از ثبت نام در دوره‌های کارورزی شرکت کنند و صاحبان مجوز فعالیت نیز می‌توانند تحت عنوان واحد پذیرنده در این طرح ثبت نام کرده و از تخفیفات و تسهیلات طرح برخوردار شوند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اضافه کرد: در راستای حمایت از بخش خصوصی، صاحبان مجوز فعالیت می‌توانند برای استفاده از تسهیلات طرح تکاپو با مراجعه به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir طرح خود را ثبت نام کرده و سپس طرح خود را به همراه مجوز‌های لازم برای بررسی و ادامه روند کار به واحد اشتغال این اداره تحویل دهند.
انتهای پیام/ت

قرار گرفتن اشتغال هنرمندان و فرهنگوران فارسی در برنامه اصلی سال ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار