وکیل ترامپ با تاکید بر لزوم خروج از برجام خواستار تغییر حکومت در ایران شد

رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ ضمن سخنرانی در همایش منافقین در واشنگتن، بر خروج از برجام تاکید کرده و خواستار تغییر حکومت در ایران شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بلومبرگ، رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و وکیل فعلی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، طی سخنرانی در همایش گروهک منافقین در واشنگتن بر لزوم تغییر حکومت در ایران تاکید کرده و گفت: «ما رئیس جمهوری داریم که به تغییر رژیم ایران متعهد است. اما چه اتفاقی برای آن توافق خواهد افتاد؟»

او سپس ادای پاره کردن یک تکه کاغذ را به معنای پاره کردن برجام درآورد.

جولیانی با بیان اینکه ترامپ از برجام خارج خواهد شد، نظرش را با توجه به مواضع اخیر جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور درباره ایران بیان کرد و گفت این نظر را بر اساس اطلاعاتی که از مقامی در کاخ سفید شنیده باشد، نگفته است.

رودی جولیانی تاکید کرد: «من به مدت طولانی که حتی نمی‌توانم بگویم چقدر، حامی تغییر حکومت ایران بوده‌ام. من حامی این مسئله خواهم بود. به نظرم این تنها راه صلح در خاورمیانه است. این حتی از توافق اسرائیل-فلسطین نیز مهمتر است. ایران زمانی نه تنها متحد آمریکا، بلکه متحد اسرائیل نیز بود. این اتفاق می‌تواند "با تغییر رژیم ایران" دوباره رخ دهد.»

انتهای پیام/

اظهارات رودی جولیانی درباره تغییر حکومت در ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
متاسفم برای کسی که تو رو وکیل کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
شتر در خواب بیند پنبه دانه ،خبر نداره از کل عرب آسیا ول خاورمیانه بزودی طی همین ده اخیر مجبور میشین خودتان دمتون را باری روی کولون فرار کنید یا اینکه خلیج فارس گورستان ناو ها واهی هواپیما برآن که خوراک ارتش دلاور ایرانه میره ته دریا تا شما آنقدر قلدر بازی در نیاری ،نمونه عینی انحراف آینه که تمام دولتهای البته غیر مستقل دست نشانده از اسراییل خوف دارند وهمین اسراییل تنها از ایران میترسه میبینند ووحشت دارند از اینکه قدرت پوشالی آنها دیگر در برابر قدرت مسلمانها وبخصوص شیعیان هیچ نیست میلیونها مسلمان عاشق خون جنایتکارهای اسراییلی هستند ولحظه شماری میکنند ببینند این قصابان را کجا میتوانند به مجازات عملشان برسانند ،ما اسراییل را نابود میکنیم ،چونکه ما موریت دارد مسلمانها را بیچاره کند
آخرین اخبار