اختصاص بودجه ۶۱۰ میلیارد تومانی برای اشتغال و توسعه روستایی در خراسان رضوی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: از ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات تخصیص یافته به توسعه روستایی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی کشور سهم استان خراسان رضوی ۶۱۰ میلیارد تومان است که بعد از سیستان این استان بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده است.

بودجه ۶۱۰ میلیارد تومانی برای اشتغال و توسعه روستایی در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید ابوالفضل رضوی در بازدید از منطقه محروم و مرزی رشتخوار و خواف افزود : مردمی کردن اقتصاد کشور یکی از ضرورت‌های اجرایی در راستای رسیدن به اهداف توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار است.

وی افزود : باید تولید کنندگان و کار آفرینان در نزد مردم و دولت محترم شمرده شوند و نرخ مشارکت مردم در کار‌های اقتصادی مثل مشارکت سیاسی بالا رود تا مشکلات کم کم از بین برود.

رضوی در ادامه گفت : پیگیر مسائل شهرستان رشتخوار از جمله چهار بانده شدن محور رشتخوار به خواف و تربت حیدریه، گاز رسانی به ۱۴ روستای بخش جنگل، کمربندی شهر رشتخوار، تامین قیر رایگان برای آسفالت محور جنگل و رشتخوار و رفع مشکلات مجتمع‌های فولادی که مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است خواهم بود.

دکتر محمود نگهبان نماینده مردم رشتخوار و خواف هم در این جلسه با اشاره به محرومیت مناطق روستایی رشتخوار از نعمت گاز، خواستار تامین اعتبار برای گاز رسانی به منطقه جنگل رشتخوار شد.
 
انتها پیام//ح. ص
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.