عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال به حضور مجیدی در تیم ملی واکنش نشان داد

حسین کلانی، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره احتمال حضور فرهاد مجیدی در کادرفنی تیم امید ارائه کرد.

حسین کلانی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بحث حضور فرهاد مجیدی در کادرفنی تیم ملی امید ایران بیان کرد: کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای انتخاب دستیاران کرانچار روی برخی مربیان ایرانی نظر دارد، اما بهتر است تا زمانی که گزینه‌ای قطعی نشده است درباره آن‌ها صحبت نکنیم. طبق توافق با سرمربی تیم امید قرار است در کنار دستیاران خارجی مدنظر او، از مربیان جوان و بادانش ایرانی هم در کادرفنی تیم ملی استفاده کنیم که البته تاکنون تعداد آن‌ها قطعی نشده است.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال به حضور مجیدی در تیم ملی امید واکنش نشان داد

او ادامه داد: می‌خواهیم با استفاده از مربیان ایرانی در کادرفنی کرانچار شرایطی فراهم کنیم که ضمن انتقال تجارب این مربی به آنها، در آینده نیازی به حضور سرمربی خارجی در این تیم احساس نشود.

کلانی در مورد برنامه‌های پیش روی تیم ملی امید اظهار داشت: قرار است هفته آینده از حدود ۱۰۰ بازیکنی که شرایط حضور در تیم ملی را دارند، تست بگیریم. البته برای اینکه تداخلی بین برنامه‌های تیم امید و بزرگسالان به وجود نیاید به احتمال فراوان مرحله اول اردوی تیم ملی خارج از مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می‌شود. جام جهانی اولویت فدراسیون فوتبال است و باید بازیکنان و کادرفنی این تیم با تمرکز کامل اردو‌های آماده سازی را برگزار کنند.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال به حضور مجیدی در تیم ملی امید واکنش نشان داد

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره احتمال برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی امید با تیم‌های چین و عراق اظهار داشت: این موضوع هم در حال رسیدگی است، اما تاکنون بازی‌های دوستانه تیم ملی امید قطعی نشده است. به دلیل اعزام بازیکنان زیر ۲۱ سال به بازی‌های آسیایی جاکارتا باید پیش از برگزاری این مسابقات با تیم‌های آسیایی بازی دوستانه انجام دهیم.

کلانی درمورد زمان عقد قرارداد زلاتکو کرانچار با فدراسیون فوتبال ایران گفت: این قرارداد نهایی شده است و در روز‌های آتی پس از بازگشت زلاتکو کرانچار به ایران از سوی او امضاء می‌شود.

انتهای پیام/

مرحله اول اردوی تیم امید از هفته آینده آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار