واکنش تند مشاور سابق ترامپ به «دیپلماسی مخفی» جان کری درباره برجام

مشاور ارشد سابق رئیس‌جمهور آمریکا از دیپلماسی مخفی جان کری در خصوص توافق هسته‌ای ایران (برجام) انتقاد کرد.

واکنش تند مشاور سابق ترامپ به «دیپلماسی مخفی» جان کری برای نجات توافق هسته ای ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی فاکس نیوز اینسایدر، «سباستین گورکا» مشاور ارشد سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز گذشته به «دیپلماسی مخفی» جان کری، وزیر امور خارجه دولت باراک اوباما در خصوص توافق هسته‌ای ایران (برجام) واکنش نشان داد.

او در واکنش به دیدار پنهانی جان کری با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران و مقامات فرانسه و آلمان در نیویورک مدعی شد: این یک تبانی واقعی است. چه زمانی قرار است ماموران اف بی آی با سلاح های بیرون کشیده به خانه او حمله کند؟... چرا که این بزرگترین تروریسم است که توسط دولت (پیشین) حمایت می شود.

گورکا افزود: اقدامات گزارش شده کری هیچ تاثیری بر تصمیم رئیس جمهور ترامپ برای تمدید یا لغو توافق هسته ای در 12 ماه می ندارد.

مشاور ارشد سابق ترامپ مدعی شد: رئیس جمهور بارها و بارها تمایل خود را برای خروج از توافق هسته ای ایران نشان داده است. به ویژه پس از گزارش بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، باید گفت این توافق مُرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی چند روز پیش در یک نمایش مسخره تلویزیونی مدعی شد ایران به صورت پنهانی در حال برنامه ریزی برای ساخت سلاح های هسته ای است و به مفاد برجام پایبند نبوده است.

پیش از این، جان کری در واکنش به نمایش تبلیغاتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت اتهامات نتانیاهو ضرورت توافق هسته‌ای را نشان می‌دهد و اگر برجام پاره شود همه چیز از اول شروع می‌شود.

گورکا در پایان اظهاراتش از مایکل فلین، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا که از سوی دموکرات ها به نقض قانون «لوگان» برای ارتباط با روسیه متهم شده بود، دفاع کرد.

انتهای پیام/

سباستین گورکا از اقدامات جان کری درباره برجام انتقاد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار