استاندار اصفهان:

بحران آب در تابستان جدی است/ ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب

استاندار اصفهان بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب در همه بخش‌ها به منظور جلوگیری از ایجاد بحران در فصل تابستان تأکید کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده در دیدار با دانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا اظهار کرد: تردیدی نیست آنچه که به عنوان ویژگی اصلی ارتش خدوم جمهوری اسلامی ایران مطرح است، صداقت، پشتکار، و دفاع همه‌جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این که ارتش یک نیروی محبوب، قابل اتکا و محترم بین همه مردم است، گفت: ارتش با آگاهی از شرایط سیاسی کشور و فرصت‌ها و تهدیدات داخلی و بیرونی، عزم خود را راسخ‌تر می‌کند.

استاندار اصفهان یکی از ویژگی‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را استقلال این کشور برشمرد و تصریح کرد: در شعارهای انقلاب، استقلال حتی مقدم بر آزادی بود و و بدون هیچ‌گونه تردیدی، کشور ما امروز مستقل‌ترین کشورهاست و این ویژگی در هیچ یک از کشورهای دنیا دیده نمی‌شود.

مهرعلیزاده با بیان این که ما در ابتدا به خدا و سپس به توان خود متکی هستیم، اضافه کرد: در اوایل انقلاب مردم ایران با رشادت فرزندان این مرز و بوم بر همه دشمنان متحد قسم‌خورده خود پیروز شدند و ما نیز دستاوردهای انقلاب را که عزت، بزرگی و استقلال است را با قوت و علی‌رغم همه توطئه‌ها و جنگ روانی حفظ خواهیم کرد.

وی در خصوص مقابله با خشک‌سالی ابراز داشت: در دوره دوم دولت حجت‌الاسلام روحانی یک تفکر کاملاً اصولی و راهبردی در حوضه آب و خشک‌سالی حاکم شد و براساس این سیاست به جای افزایش منابع آبی و انتقال حوضه به حوضه، سازگاری با کم‌آبی مورد توجه قرار گرفت و بر اساس آن، همزمان مدیریت منابع و مدیریت مصارف را توأمان داریم.

استاندار اصفهان با تشریح وضعیت سازگاری با کم‌آبی و شیوه‌های به‌کارگرفته‌شده در استان ، بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب در همه بخش‌ها به منظور جلوگیری از ایجاد بحران در فصل تابستان تأکید کرد.

مهرعلیزاده با تشریح اقدامات انجام‌شده در خصوص توسعه گردشگری در استان به جای توسعه صنعتی و کشاورزی براساس سند آمایش سرزمین متذکر شد: حتی اگر آمریکا از برجام خارج شود دیگر نمی‌تواند تحریم‌های سابق را اعمال کند، ضمن این که اگر حتی بهانه پایبند نبودن ایران به برجام را نداشته باشد، باز هم بهانه‌های جدید می‌تراشند چراکه دشمنان با وجود اختلافات زیاد، بر سر این که به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند با یکدیگر متحد شده‌اند ولی به لطف خدا و باهوشیاری ملت ایران موفق نخواهد بود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: استانداری ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار