عضو حزب اتحاد ملت گفت: خروج آمریکا از برجام به عنوان لکه ننگی در سیاست خارجی شان ثبت شد و امروز اجماع بین المللی علیه آمریکاست.

غلامرضا انصاری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خروج آمریکا از برجام، اظهار کرد: آمریکا از روز اول با کارشکنی در اجرای توافق هسته ای در مسیر رذالت حرکت کرد.

وی ادامه داد: تفاوتی که با شرایط قبل از برجام احساس می کنیم این است که قبل از تصویب برجام دنیا در مقابل ایران قرار داشت اما برجام این اجماع بین المللی را از بین برد.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت تصریح کرد: با خروج آمریکا از برجام باز هم لکه ننگی در سیاست خارجی آمریکا ثبت شد و امروز اجماع بین المللی علیه آمریکاست.

انصاری اضافه کرد: آمریکا در انزوای کامل قرار دارد و به جز رژیم منحوس صهیونیستی و برخی دیگر از کشورهای مرتجع منطقه یار دیگری ندارد.

وی با اشاره به گفتگوی شب گذشته رئیس جمهور با مردم، گفت: موضع رئیس جمهور هوشمندانه بود به نظرم اگر کشورهای اروپایی هم مفاد برجام را اجرایی نکنند، ما یک گام جلو هستیم و افکار عمومی بین المللی را همراه خودمان داریم و اقدامات اساسی  و تکمیلی علمی مان راجدی تر از گذشته ادامه می دهیم.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت تاکید کرد: اجماع بین المللی خنثی کننده توطئه آمریکا است و تحقق کامل مردم سالاری دینی، اجماع همه جریان های سیاسی حول منافع ملی، حرکت بر مدار قانون، جلوگیری از تندروی ها در فضای رسانه ای می تواند آینده روشنی را برای کشورمان رقم بزند.

انصاری با بیان اینکه این گردنه حساس را با سرافرازی و همراهی ملت پشت سر خواهیم گذاشت، اضافه کرد: مهمترین پایگاهمان مردم هستند، باید تلاش کنیم این پایگاه را تقویت و حول قانون، رهنمودهای رهبری بر مدار انسجام ملی حرکت کنیم تا بتوانیم مشکلات اقتصادی را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/

آمریکا با خروج از برجام نشان داد به تعهدات بین‌المللی پایبند نیست/ با تکیه بر توان داخلی هیچ مشکلی نخواهیم داشت

برچسب ها: اخبار سیاسی ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار