نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس؛

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به جاده پاتاوه ـ دهدشت

در بودجه سال ۹۷ مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای محور ملی پاتاوه ـ دهدشت تخصیص یافت.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به جاده پاتاوه ـ دهدشتاسلامی در بازدید از محور پاتاوه ـ دهدشت با بیان اینکه در بودجه سال ۹۷ نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان برای ادامه ساخت این جاده در نظر گرفته شده است گفت: نیمه اول سال ۹۸ عملیات اجرایی پروژه پاتاوه ـ دهدشت پایان می‌یابد و افتتاح رسمی آن انجام می‌شود.
عدل هاشمی پور با اشاره به اینکه کارگاه محور پاتاوه – دهدشت نسبت به گذشته فعال‌تر شده است افزود: در این بازید گلوگاه ها، پل‌ها و تونل‌های این محور مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: امیدواریم با برنامه‌ی زمانبندی فشرده‌ای که برای قرارگاه خاتم الانبیاء تعریف شد بتوانیم شاهد افتتاح این محور باشیم. هاشمی پور با بیان اینکه پل قلعه دختر تمام شده و پل امارت با ۹۵ درصد پیشرفت کاری در حال اجراست و تا یک ماه دیگر تکمیل می‌شود افزود: پل رودخانه مارون به عنوان بزرگترین پل محور پاتاوه به دهدشت در حال اجراست و امیدوارم تا پایان امسال این پل به اتمام برسد.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی تونل‌ها پیشرفت بسیار خوبی دارند گفت: عملیات اجرایی این محور از گندیخوری تا دهدشت بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .
جاده پاتاوه دهدشت از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان در سال ۷۳ است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.