علت عجیب دختر مصری برای ترک کشورش! +فیلم

دختر مصری به علتی عجیب مجبور به ترک خاک کشورش شد و راه یک کشور اروپایی را در پیش گرفت.

علت عجیب دختر مصری برای ترک کشورش!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، دختری 26 ساله از دیار مصر به نام " إيمان الدیب"خاک کشورش را برای همیشه ترک کرد و راهی اسپانیا شد تا در آنجا اقامت گزیند.

ماجرا به سال 2016 بازمی‌گردد؛ زمانی که تاب و توان او در مقابل گوشه و کنایه‌های تمسخرآمیز هموطنانش به پایان رسید و تصمیم گرفت برای همیشه چشمانش را روی سرزمین مادری اش ببندد.

"الدیب" کاسه صبرش از طعنه‌های دیگران لبریز شد چرا که مدام به خاطر موهای مجعدش مورد تمسخر قرار می‌گرفت و به طور کامل اعتماد به نفسش را از دست داده بود.

این دختر معتقد است در پیچ و تاب موهایش نفرینی دیرینه نهفته است که این طور زندگی او را سیاه و سرانجام ناچار به ترک کشورش کرد.

وی درباره مهاجرتش می گوید: تصمیم گرفتم برای ادامه زندگی جایی را انتخاب کنم که به خاطر ظاهرم مورد اهانت قرار نگیرم و ظاهر من دلیلی برای عذاب روحی ام نشود.

ايمان از روزهایی سخن گفت که در یکی از بانک‌های مصر مشغول به کار بود. او هر روز از سوی همکارانش پیشنهاداتی عجیب و غریب برای صاف کردن موهایش دریافت می کرد و در نهایت مورد تمسخر قرار می گرفت.

به گفته این دختر مصری موی مجعد با تعاریفی که مردم مصر در فرهنگشان از زیبایی دارند اصلا مطابق نیست و اگر دختران بخواهند در سایه فرهنگ این کشور به راحتی یا بدون عذاب روحی زندگی کنند باید در سنین پایین برای صاف کردن موهایشان دست به کار شوند.

سرانجام عضویت در گروهی مجازی به مدیریت زنی مانند او به نام دعا جاویش که با مشکلات اینچنینی دست و پنجه نرم می کرد، جرقه های مهاجرت در در ذهنش زده شد. در این گروه بر این موضوع تاکید می‌شد که صاحبان موهای مجعد به جای تلاش برای تغییر در موهایشان با استفاده از مواد شیمیایی مضر باید به مراقبت از آن بپردازند و با حقیقت مواجه شوند.

بیشتر بخوانید:

یل به مهاجرت در چه کسانی بیشتر است؟

انتهای پیام/

نفرین عجیبی که دختر مصری را مجبور به ترک کشورش کرد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hdvhkd
۱۳:۲۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
باور کردیم