رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی:

از روز اول مشخص بودآمریکا قابل‌اعتماد نیست

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: از روز اول مشخص بود آمریکا قابل‌ اعتماد نیست.

از روز اول مشخص بودآمریکا قابل‌اعتماد نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان فراهان با حضور رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی، امام جمعه فرمهین و جمعی از مسئولان در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فراهان برگزار شد.

سید باقر تقوی عراقی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی در این مراسم با اشاره به خروج آمریکا از برجام با بیان اینکه آمریکا در برجام نبود که اکنون بخواهد خارج شود، گفت: خروج آمریکا از برجام اتفاق جدیدی نیست که ایران را شوکه کند.

تقوی عراقی افزود: از روز اول هم مشخص بود قابل‌اعتماد نیست، تصریح کرد: ملت ایران بیدی نیستند که با این باد‌ها بلرزند و اکنون با خروج آمریکا از برجام مأیوس شود.

وی اضافه کرد: مردم ما ۴۰ سال است با همه ترفند‌ها و توطئه‌های آمریکا مقابله کردند، لذا تهدید، تحریم، حمله نظامی، سیاسی، اقتصادی، تهاجم فرهنگی و اجتماعی، تحمیل هرگونه فشاری و... تازگی ندارد که می‌خواهند با آن‌ها رعب و وحشت در دل مردم بیندازند.

شورای نگهبان نبض نظام جمهوری اسلامی



رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی همچنین شورای نگهبان را نبض نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: این نهاد مقدس حافظ اسلامیت و جمهوریت نظام است.

وی بیان کرد: براساس آموزه‌های دینی و فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی و بزرگان نظام رأی مردم حق الناس است و این امانت داری و صیانت از آرای مردم در قانون اساسی برعهده شورای نگهبان گذاشته است.

تقوی عراقی تصریح کرد: اعضای شبکه نظارت شورای نگهبان همواره از آرای مردم صیانت و حراست کرده و در همه انتخابات‌ها وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

در پایان مراسم محمدرضا کرامت به عنوان سرپرست جدید دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان در شهرستان فراهان معرفی و از زحمات و فعالیت‌های ۹ ساله محمد یوسفی مهر قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

 

برچسب ها: انتخابات ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.