همدانی: شیخ نشین‌ها حسرت نیروی انسانی فوتبال ما را دارند

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: دوست دارم استقلال بتواند با شرایطی که دارد به مرحله بعدی برود چرا که این تیم برنامه ریزی های خوبی در آسیا برای قهرمانی دارد .

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم هایی که در رقابت های آسیایی قرار می گیرند به نوعی با شرایط، آمادگی و سرمایه گذاری کلان در این بازی ها حضور پیدا می کنند. تیم هایی در حوزه خلیج فارس قرار دارند که در قسمت شرق وضعیت آنها از ما خیلی جلو تر است و تیم هایی هم که در قسمت غرب این حوزه قرار دارند با سرمایه گذاری های بسیار خود را در بهترین جا قرار می دهند.

شیخ نشین ها حسرت نیروی انسانی فوتبال ما را دارند

او ادامه داد: به طور کلی فرق بین تیم های ما و حوزه خلیج فارس در این است که ما نیرو های انسانی خوبی داریم و این در حالی است که آنها از لحاظ امکانات و سرمایه گذاری در شرایط بسیار خوبی هستند، البته خداراشکر آنقدر نیرو های انسانی ما خوب هستند که این موضوع بر امکانات ها غلبه می کند و حضور 3 تیم ما در مرحله بعد نشانگر واقعی است.

درایت شفر باعث صعود استقلال از گروهش شد

همدانی در مورد وضعیت حضور تیم فوتبال استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تیم استقلال از ابتدا در گروه سختی قرار گرفته بود و هیچ فردی باور نمی کرد  استقلال بتواند صعود کند اما در نهایت این تیم با درایت شفر و برنامه ریزی مناسب توانست به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند اما آنچه که در حال حاضر مهم خواهد بود این است که از بین 2 تیم استقلال و ذوب آهن که هر 2 عالی هستند، یک تیم باید حذف شود و من از اینکه استقلال به ذوب آهن خورده ناراحت هستم. به نظرم بهتر بود استقلال و ذوب آهن با توجه به توانایی بالایی که دارند هر کدام به مراحل بعدی می رفتند و برای کشورمان افتخار آفرینی می کردند.

امیدوارم استقلال به مرحله صعود کند

او افزود: دیدار اول میان استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی در اصفهان برگزار شد که این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع ذوب آهن تمام شد و در حال حاضر بازی برگشت هر دو تیم در تهران است و با توجه به مشکلاتی که استقلال به ویژه در مصدومیت بازیکنان و همچنین ذوب آهن در خط دفاعی تیمش پیدا کرده شاهد بازی بسیار خوبی از نمایندگان کشورمان باشیم .با این وجود دوست دارم استقلال بتواند با شرایطی که دارد به مرحله بعدی برود چرا که این تیم برنامه ریزی های خوبی در آسیا برای قهرمانی دارد .

تیم ملی فقط یک درصد شانس صعود از گروهش را دارد

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره وضعیت تیم ملی بیان کرد:تیم ملی کشورمان کم کم تمرینات خوبی را زیر نظر کی روش دنبال کرده و در این باره باید بگویم با توجه به اینکه در گروه سختی قرار داریم بنابراین اگر 100 بار هم با همین تیم ها هم گروه شویم 99 درصد صعود نمی کنیم و تنها یک درصد این شانس را داریم.

تیم ملی شرایط برابری با سایر تیم های حاضر در جام جهانی دارد

همدانی درباره فرصت باقی مانده برای آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابت های جام جهانی گفت:در هر صورت فرصت بدی نیست و فکر می کنم کی روش می تواند در این مدت برنامه ریزی خوبی برای آماده سازی داشته باشد اما اگر زمان بیشتری هم در این امر در اختیار بود بهتر می شد و در حال حاضر هم فکر می کنم شرایط تیم ملی به گونه ای است که با تمام تیم های دنیا از هر لحاظ برابر است و از طرفی کی روش مربی ای حرفه ای است و قطعا برای آماده سازی اقدامات لازم را انجام می دهد .

مصدومیت امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان به تیم ملی لطمه می زند

همدانی عنوان کرد: فوتبال ما سال هاست که در خط دفاع وسط خوب نبوده و با مشکلاتی همراه بوده و این نبود دفاع در این تیم باعث بوجود آمدن مشکلاتی می شود .همچنین مصدومیت امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان می تواند به تیم ملی لطمه بزند و ان شاالله با تدابیری که کی روش پیدا می کند تیم ملی در جام جهانی خوش بدرخشد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار