کرانچار: به تیم ملی امید خوش بین هستیم/ تعاملی خوبی با کی روش پیدا می‌کنیم

سرمربی تیم ملی امید گفت: به این تیم خوش بین هستیم و امیدوارم بتوانیم به المپیک ۲۰۲۰ ژاپن صعود کنیم.

کرانچار: به تیم ملی امید خوش بین هستیم/ تعاملی خوبی با تیم ملی بزرگسالان پیدا می کنیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی امید کشورمان در حاشیه نخستین جلسه تمرینی این تیم در جمع خبرنگاران بیان کرد: در تیم ملی امید هستم تا بهترین کار را انجام دهم و بتوانیم به المپیک ۲۰۲۰ ژاپن صعود کنیم. قول دادن در فوتبال وجود ندارد اما به همراه همکاران به این تیم خوش بین و متعقد هستیم، می توانیم با تیم ملی امید به موفقیت برسیم. البته، اعتقاد به تنهایی کافی نیست و باید تلاش زیادی برای رسیدن به این مهم کرد.

او افزود: از آنجایی که انتخاب دستیارانم در تیم زیر ۲۳ ساله ها طول کشید، زمان خواستم و در این هفته اسامی آنها هم مشخص خواهند شد. آنها همفکران من خواهند بود و با انتخاب آنها می توانیم برای کسب نتایج خوب تلاش کنیم. فهرستی از مربیان مدنظرم را در لیستی قرار دادم و می خواهم با آنها مذاکره کنم. در بیشتر جاهایی که کار کردم، اغلب دستیارنم ایرانی بودند.

کرانچار در خصوص تعامل میان تیم ملی امید و بزرگسالان خاطرنشان کرد: بهترین سطح کیفیت تعامل را میان تیم امید و بزرگسالان تشکیل می دهیم اما منتظر هستیم تا چرخه رقابت های المپیک آغاز می شود و تمام هدف مان موفقیت تیم ملی بزرگسالان است. زیرا این جوانان قرار است، آینده تیم ملی را تشکیل دهند و از جانب من هیچ مشکلی وجود ندارد و همه شرایط برای همکاری تیم امید با بزرگسالان فراهم است و تمام تمرکزمان برای نتایج خوب این تیم معطوف شده است.

سرمربی تیم ملی امید در مورد اینکه آیا ترسی ندارد تا سرنوشتش مانند نلو وینگادا شود یا خیر؟ توضیح داد: نحوه همکاری من با فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک برای راهیابی به المپیک است و با استفاده از بازی های آسیایی تلاش می کنیم تا تیم را آماده این رقابت ها کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

کرانچار در پایان درباره بازی های دوستانه تیم ملی المپیک گفت: هنوز درحال مذاکره هستیم تا بهترین حریف ها را انتخاب کنیم. پیشنهادهای زیادی داریم و درحال بررسی انتخاب های نهایی هستیم. درحال فراهم سازی بازی های دوستانه قدرتمند هستیم، البته در این میان باید به زمان آماده سازی حریفان توجه کرد و با توجه به برنامه آنها، حریفانی برای بازی کردن پیدا کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات کرانچار درباره شرایط تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار