انتشار فراخوان جشنواره ملی طنز پهلو ٢

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان "طنز پهلو ٢" به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ یوسف نیک انجام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن گفت: دومین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان "طنز پهلو ٢" با هدف بررسی آثار طنز نثر و نظم از سراسر کشور همراه با یادی از کیومرث صابری فومنی گل آقای ملت ایران ٢١ تیر ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی باید حول محور طنز گل آقایی و طنز اجتماعی و در ۲ بخش شعر و نثر باشد، افزود: هر شرکت کننده می‌تواند با ارسال حداکثر ٣ اثر در این جشنواره شرکت کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره ملی طنز پهلو ٢ محدودیت سنی ندارد، خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره حق انتشار آثار رسیده را با قید نام پدید آورندگان برای خود محفوظ می‌داند.

نیک انجام مهلت ارسال آثار به این جشنواره ملی را ٣٠ خرداد ماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان و هنرمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه گیلان، فومن، خیابان شهید بهشتی، مجتمع فرهنگی هنری سیدالشهدا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امور هنری و یا به نشانی الکترونیکی fuman@faarhang.gov.ir و به شماره فاکس ٠١٣٣٤٧٣٦٣٦٧ ارسال کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن تصریح کرد: آئین اختتامیه همایش ٢١ تیر ماه امسال با حضور بزرگان طنز کشور برگزار می‌شود و به نفرات برگزیده به ترتیب نفر اول: تندیس جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه ٢٠ میلیون ریالی - نفردوم: تندیس جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه ١٥ میلیون ریالی- نفر سوم: تندیس جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه ١٠ میلیون ریالی و به ۵ اثر برگزیده: تندیس جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه یک میلیون ریالی اهداء خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

فومن، میزبان جشنواره ملی طنز پهلو ٢ در تابستان ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.