آقایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

گزارشی از آتش سوزی در هتل کاروان های مجاز نداشتیم/ هتل های بی کیفیت جایگزین می شوند

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از ارتقاء کیفیت خدمات مورد ارائه در هتل های محل اقامت زائران ایرانی شهر نجف خبر داد.

ارتقاء کیفیت خدمات مورد ارائه در هتل‌های نجفمرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  از ارتقاء کیفیت خدمات مورد ارائه در هتل های محل اقامت زائران ایرانی شهر نجف خبر داد.

وی در ادامه تصریح کرد: کیفیت هتل های محل اقامت زائران ایرانی در نجف نسبت به هتل های شهر کربلا پایین‌تر است و در صدد هستیم تا کیفیت خدمات مورد ارائه به زائران ایرانی در هتل های شهر نجف را ارتقاء دهیم.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: علی رغم کیفیت مورد بحث فعلی در هتل های شهر نجف، نظارت بر ارائه خدمات به زائران در این هتل ها با دقت نظر بیشتری انجام می شود و با هرگونه قصور از سوی مدیران کاروان ها و هتل های محل اقامت زائران ایرانی به شدت برخورد می شود.

آقایی در ادامه اضافه کرد: مدیران شرکت های زیرمجموعه سازمان حج و زیارت تلاش می کنند تا با هتل هایی در شهر نجف قرارداد ببندند که خدماتی با کیفیت مناسب و استاندارد به زائران ایرانی ارائه کنند.

وی یادآور شد: موارد آتش سوزی در هتل های نجف که طی ماه‌های اخیر رخ داده بود، به کاروان های مجاز شرکت های دارای مجوز از سازمان حج و زیارت ارتباطی نداشته است و زائران کاروان های آزادبر غیرمجاز در این هتل ها اقامت داشتند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: مردم و مشتاقان زیارت عتبات عالیات باید ثبت نام خود را در کاروان های شرکت های مجاز و دارای مجوز انجام دهند تا با تبعات و مشکلاتی چون آتش سوزی، به دلیل غیراستاندارد و ناایمن بودن هتل ها مواجه نشوند.

انتهای پیام/

 

لزوم ثبت نام زائران عتبات عالیات در کاروان‌های دارای مجوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار